۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۹۰۶۳
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

المپیاد جوش سرآغازی برای شناساندن شهر هفشجان/ در کنار دانش به پنجه های کارآمد نیاز داریم

غلامحسین حسینی نیا رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: امروز شهر هفشجان از ۲۵ هزار نفر جمعیت ۶ هزار نفر آن ها مهارت جوشکاری دارند که امید است امروز المپیاد ملی جوش سرآغازی برای شناساندن شهر هفشجان باشد.
المپیاد جوش سرآغازی برای شناساندن شهر هفشجان/ در کنار دانش به پنجه های کارآمد نیاز داریم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسینی نیا رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در آیین افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته جوشکاری اظهار کرد:اهمیت مهارت بر کسی پوشیده نیست چراکه مهارت می تواند منشااثر تولید و سازندگی باشد.
 
وی با اشاره به اینکه امروز شهر هفشجان از ۲۵ هزار نفر جمعیت ۶ هزار نفر آن ها مهارت جوشکاری دارند تصریح کرد:المپیاد ملی جوش سرآغازی برای شناساندن شهر هفشجان است.
 
حسینی نیا عنوان کرد: شهر هفشجان در راه صنعت شهدای زیادی را تقدیم این مرز و بوم کرده اند که این ها سرمایه های ملی ما هستند که باید از آن ها ایثار را یاد بگیریم که چرخ صنعت ایران را زنده نگه داشته اند.
 
وی با تاکید بر اینکه در این برهه حساس ، مهارت آموزی موضوع مهم و اساسی است گفت: برای اشتغال جوانان روش های زیادی امتحان شده است اما هنوز به نیرو توانمند و ماهر دستیابی نداشته ایم. 
 
حسینی نیا با بیان اینکه اهمیت مهارت آموزی را نباید نادیده بگیریم گفت: در کنار دانش به پجه های کار آمد نیاز داریم.
 
وی افزود: متاسفانه ۴۵ درصد ورودی های سازمان فنی و حرفه ای فارق التحصیلان از دانشگاه ها هستند که این نشان می دهد یک جای کار در دانشگاه ها اشتباه است، دانشگاه رفتن تنها راه خوشبختی و سعادت است، بلکه اهمیت آموزش های مهارتی روز به روز بالا می رود.
 
حسینی نیا بیان داشت: برای فاز جدید از حیات آموزش فنی و حرفه ای روی بخش خصوصی حساب باز کرده ایم که چتر حمایتی را بتوانیم توسعه دهیم.
 
وی با بیان اینکه در دولت جدید روی مسئله مهارت آموزی نگاه ویژه ای شده است گفت:مهارت آموزی مسئله مهمی است که لازم است به آن توجه ویژه ای داشت.
 
انتهای پیام /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۶:۰۱

13 Nov 2021