۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۹۰۴۰
یادداشت/

و همچنان جیغ بنفش به گوش میرسد...

عده ای در کشور هستند که فقط دنبال بهانه می گردند وچشمشان بر روی همه چیز بسته شده است تا دری برای یاوه گویی های خود باز کنند.
و همچنان جیغ بنفش به گوش میرسد...
به گزارش جهانبین نیوز؛ نریمان شیوندی طی یادداشتی نوشت: در تاریخ و آیات قرآن که نگاه می کنیم قوم بنی اسرائیل را با بهانه جویی می شناسیم، وقتی از حضرت موسی (ع) درخواست معجزه های متفاوت دارند و بعد از نزول نعمت به دنبال بهانه های دیگر.

انگار این ویژگی به بعضی از نا اهلان اطراف ما رسیده است و چشمشان بر روی همه چیز بسته شده است تا دری برای یاوه گویی های خود باز کنند.

این روزها که باز پس گیری نفت کش ایرانی چشم های دوست و دشمن در سراسر جهان را خیره ساخته است عده ای به دنبال طلب ارزاق ارزان و گره گشایی مشکلات اقتصادی هستند که خود و دوستانشان مسبب آن هستند را از نیروهای ارزشمند سپاه میباشند این در حالی ست که شرح وظایف ارگانها را هم بخوبی میدانند و نانشان صرفا در تفرقه ست، انگار یادشان رفته است خود مسئول این بی نظمی و هرج و مرج در دنیای اقتصاد این مملکت هستند و باید پاسخگو باشند.

عده ای نیز دلشان برای کدخدای دنیای مجازی شان سوخته است و دل در طلب شادی دلش دارند.

عزیزان چشم های خود را با دلی پر از محبت باز کنیم و ببینیم امروز جایگاه واقعی ایران اسلامی کجاست.

بردگی برای کدخدای دنیای مجازی و تکریم قدرت پوشالی آمریکا و دوستانش کافیست، سروری ایران اسلامی را بر دلها و قلبهای جهانیان بپذیریم...

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۴:۴۷

10 Nov 2021