۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۹۰۳۲
معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

چهارمحال و بختیاری یکی از نواحی هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است/ سلامت کودکان محرورم مهم‌ترین هدف بنیاد 15 خرداد

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: چهارمحال و بختیاری علی‌رغم ظرفیت‌هایی که دارد اما محروم مانده و قطعا یکی از نواحی هدف این ستاد است همانطور که در گذشته نیز بوده.
چهارمحال و بختیاری یکی از نواحی هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است/ سلامت کودکان محرورم مهم‌ترین هدف بنیاد 15 خرداد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجتبی ابراهیمی معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پیش از ظهر امروز در  آیین واگذاری ۱٠٠ ویلچر این بنیاد اظهار کرد: بنیاد 15 خرداد توسط امام خمینی (ره) بنا شد و بیش از 40 سال از تاسیس آن می‌گذرد.
 
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) رسیدگی به خانواده‌های محروم با اولویت خانواده شهدا و معلولان را مهم‌ترین رسالت این بنیاد تعیین کردند افزود: فعالیت در حوزه اجتماعی و سلامت از مهم‌ترین حوزه‌هایی هستند که بنیاد 15 خرداد در آن فعالیت دارد.
 
ابراهیمی یادآور شد: در حوزه سلامت برش محرومان و برش اول در این زمینه سلامت کودکان محروم است.
 
معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی حضرت امام (ره) با اشاره به اهدای 27 هزار ویلچری که توسط خود معلولان مونتاژ شده است بیان داشت: در همین راستا 2 هزار و 500 ویلچر برای استان‌ها درنظر گرفته شده است.
 
وی از انعقاد تفاهم‌نامه چهرجانبه میان بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، آموزش و پرورش، علوم پزشکی و بهزیستی با شعار "هیچ کودکی در کشور به دلیل فقر از تنبلی چشم نابینا نشود" خبر داد و افزود: براساس این تفاهم‌نامه کلیه هزینه‌های مربوط به عینک، جراحی ودیگر هزینه‌های چشم‌پزشکی برای کودکان توسط این ستاد تامین خواهد شد.
 
ابراهیمی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه دیگری با شعار "هیچ کودکی در ایران از مشکلات شنوایی رنج نبرد" افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه سلامت و جمعیت نیز اقداماتی را صورت خواهد داد که در این زمینه هم اولویت برنامه‌ها با مناطق محروم و کم‌برخوردار است.
 
معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری علی‌رغم ظرفیت‌هایی که دارد اما محروم مانده و قطعا یکی از نواحی هدف این ستاد است همانطور که در گذشته نیز بوده و یک خوابگاه دانشجویی در آن تاسیس و مورد استفاده قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۲۰:۱۲

9 Nov 2021