۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۴۹۰۲۲
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

وقوع 120 مورد حادثه رانندگی در نیمه اول سال جاری

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری گفت: جمعاً 120 مورد حادثه رانندگی شامل داخل حریم، حوادث خاص و خارج از حریم شهرها در مدت‌زمان سپری شده از سال 1400 در استان گزارش شده است.
وقوع 120 مورد حادثه رانندگی در نیمه اول سال جاری
حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ در خصوص آمار متوفیان و مصدومان حوادث رانندگی این استان اظهار کرد:  جمعاً 120 مورد حادثه رانندگی شامل داخل حریم، حوادث خاص و خارج از حریم شهرها در مدت‌زمان سپری شده از سال 1400 در استان گزارش شده است.
 
وی افزود: از مجموع حوادث رانندگی به وقوع پیوسته در این استان، 14 حادثه درون‌شهری، 102 حادثه رانندگی برون‌شهری، سه حادثه در جاده‌های روستایی و یک حادثه در راه‌های اختصاصی چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.
 
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سایر سوانح وسایل نقلیه غیر ترافیکی در این استان 11 مورد گزارش شده است، گفت: مصدومان حوادث رانندگی به تفکیک جنس درمجموع 2 هزار 83 نفر بود که شامل 578 زن و یک هزار و 505 مرد هستند.
 
نظیفی به آمار معاینات نزاع (جسمانی) استان چهارمحال و بختیاری در سال 1400 اشاره و ادامه داد: این آمار جمعاً 5 هزار و 193 نفر است که از این تعداد یک هزار و 397 مورد زن و 3 هزار و 796 نفر مرد گزارش شد.
وی آمار متوفیان ناشی از غرق‌شدگی در استان چهارمحال و بختیاری را جمعاً 14 نفر عنوان کرد که از این تعداد 13 نفر مرد و یک نفر زن هستند.
 
مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: متوفیان ناشی از گازگرفتگی در استان یک نفر مرد بود و خوشبختانه در مدت‌زمان سپری شده از سال 1400 هیچ موردی از برق‌گرفتگی در استان گزارش نشده است.
 
نظیفی اضافه کرد: متوفیان ناشی از سوختگی در چهارمحال و بختیاری نیز یک نفر گزارش شده است.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۳۱:۵۶

8 Nov 2021