۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۹۰۲۰

کمک پنج میلیاردی مردم استان به زلزله زدگان کوهرنگ

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان از برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه و اهدای بیش از پنج میلیارد تومان انواع وسایل گرمایشی و بسته های معیشتی به زلزله زدگان کوهرنگ خبر داد.
کمک پنج میلیاردی مردم استان به زلزله زدگان کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با هدف کمک به زلزله زدگان کوهرنگ، گفت: این رزمایش با حضور سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، فرمانداران شهرستان های ده گانه استان و فرماندهان نواحی شهرستانی سپاه در چلگرد برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان از جمع آوری و توزیع بیش از پنج میلیارد تومان کمک مؤمنانه به زلزله زدگان کوهرنگ خبر داد و افزود: این کمک ها طی کاروانی به قرارگاه جهادی شهرستان کوهرنگ تحویل داده شد.

 فولادی اظهار کرد: پتو، مواد غذایی، مواد بهداشتی و وسایل گرمایشی در قالب این کمک های مومنانه در میان زلزله زدگان توزیع می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به انعقاد قرارداد سه جانبه میان زلزله زدگان، سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و بنیاد مسکن برای بازسازی خانه های تخریب شده، تصریح کرد: در حاشیه این رزمایش یک باب منزل مسکونی نیز توسط فرمانده سپاه استان و فرماندار کوهرنگ کلنگ زنی شد.

 فولادی بر آمادگی کامل گروه های جهادی استان برای بازسازی مناطق زلزله زده کوهرنگ تاکید و خاطرنشان کرد: گروه های جهادی استان از ساعات اولیه روز حادثه در کنار زلزله زدگان بودند و خدمت رسانی به آن ها ادامه دارد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۲:۱۹

7 Nov 2021