۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۹۰۱۷
مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد:

پارک خودرو سنگین در شهر، تخطی از قانون است/احداث یک پارکینگ جدید خودروهای سنگین در دستور کار شهرداری

مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: هر کامیونی که وارد شهرکرد می‌شود، یعنی به این تابلو توجه نکرده و دچار تخلف شده است بنابراین مردم اگر مشاهده کردند کامیونی در محلشان پارک کرده است می‌توانند با پلیس تماس گرفته تا راننده خاطی را اعمال قانون کند و آن را به سمت پارکینگ خودروهای سنگین هدایت کند.
پارک خودرو سنگین در شهر، تخطی از قانون است/احداث یک پارکینگ جدید خودروهای سنگین در دستور کار شهرداری
پیمان محقق مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تابلوهای ورود کامیون ممنوع در ورودی‌های شهر نصب شده است.

وی افزود: هر کامیونی که وارد شهرکرد می‌شود، یعنی به این تابلو توجه نکرده و دچار تخلف شده است بنابراین مردم اگر مشاهده کردند کامیونی در محلشان پارک کرده است می‌توانند با پلیس تماس گرفته تا راننده خاطی را اعمال قانون کند و آن را به سمت پارکینگ خودروهای سنگین هدایت کند.

مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد ادامه داد: پارکینگ ماشین‌آلات سنگین در کنار فرودگاه شهرکرد احداث شده است.
محقق عنوان کرد: طبق قانون و به لحاظ زیست‌محیطی پارکینگ‌های خودروهای سنگین باید خارج از محدوده شهر واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری شهرکرد برای احداث یک پارکینگ خودروهای سنگین دیگر در این شهر اقدام کرده و محل این پارکینگ جانمایی شده اما هنوز مالکیت زمین در اختیار شهرداری قرار نگرفته است.

مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد اضافه کرد: در حال رایزنی هستیم تا مالکیت این زمین را کسب کنیم، این پارکینگ در صورت انجام مراحل قانونی اولیه در نزدیکی سه‌راهی میدان تره‌بار احداث خواهد شد.

انتهای پیام/1031ج  
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۰:۳۵

7 Nov 2021