۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۴۹۰۱۴
خطاب به دست‌های پشت پرده؛

اجازه دهید استاندار چهارمحال و بختیاری انتخاب شود/ بلاتکلیفی و دل‌زدگی نتیجه تعلل بیش‌ازحد

گروه‌های سیاسی و برخی دست‌های پشت پرده اجازه دهند استاندار چهارمحال و بختیاری انتخاب شود و از اعمال سلیقه یا بعضاً تخریب گزینه‌های با سابقه اجرایی مناسب و خوب دست بردارند، تعلل بیش از این صرفاً باعث ضرر و زیان به استان و دل‌زدگی مردم می‌شود.
اجازه دهید استاندار چهارمحال و بختیاری انتخاب شود/ بلاتکلیفی و دل‌زدگی نتیجه تعلل بیش‌ازحد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حتی پیش از اینکه نتایج انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری مشخص شود، گمانه‌زنی‌ها و ماراتنی نفس‌گیر برای انتخاب استانداران آغاز شده بود.
 
هر گروهی گزینه موردنظر خود را ارائه می‌داد و جوانب را می‌سنجید تا درنهایت مراتب را به وزارت کشور ارائه دهد که ازجمله این گروه‌ها می‌توان به نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.
 
هر کدام از نمایندگان چهارمحال و بختیاری نیز در رقابت برای معرفی گزینه موردنظر خود برای تصدی استاندار این استان تلاش کردند و گزینه‌های مختلفی با رزومه‌های متنوع ضعیف و قوی ارائه دادند.
 
هم‌اینک چهار ماه است از روی کار آمدن دولت سیزدهم می‌گذرد و گوش‌ها در فضای مجازی و حقیقی این استان به زنگ انتخاب استاندار مانده است تا اینکه کی قرار است این فرد معرفی شود.
 
پروسه طولانی و نفس‌گیر انتخاب استاندار با انتقاداتی از سوی جامعه رسانه‌ای استان مواجه شده است، چراکه هر گزینه‌ای که برای تصدی استانداری این استان معرفی شده یا می‌شود به دلیل برخی کارشکنی‌های یا اعمال سلایق از دستور کار خارج می‌شود.
 
رقابت بین گزینه‌های تصدی استاندار در چهارمحال و بختیاری فرسایشی شده، در این بین شنیده شده است برخی از روش‌هایی برای از میان به دَر کردن گزینه‌های دیگر نیز استفاده می‌کنند که چندان مناسب و در شأن نیست.
 
انتخاب گزینه غیربومی برای استاندار در این استان از ابتدا مطرح بود و اگر قرار باشد گزینه‌ای از موارد مطرح شده از افراد بومی این استان انتخاب نشوند، استاندار غیربومی خواهیم داشت.
 
استان چهارمحال و بختیاری، استانی کوچک با مشکلاتی بسیار بزرگ است، همین چند روز پیش بود که خبر خشک شدن چشمه کوهرنگ در صدر اخبار این استان قرار گرفت، مدیران بلاتکلیف‌اند و مردم در انتظار تغییر، اما رقابت برای استاندار شدن اجازه نمی‌دهد گزینه مناسب تعیین شود تا کار استان روی ریل و روال بیفتد.
 
گروه‌های سیاسی اجازه دهند استاندار چهارمحال و بختیاری انتخاب شود و از اعمال سلیقه یا بعضاً تخریب گزینه‌های با سابقه اجرایی مناسب و خوب دست بردارند، تعلل بیش از این صرفاً باعث ضرر و زیان به استان و دل‌زدگی مردم می‌شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۷:۳۱

7 Nov 2021