۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۹۰۱۲
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

بارش‌ها، امروز عصر و شب شدت می‌گیرد/ پیش‌بینی سرد شدن هوا در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شدت فعالیت این موج بارشی برای شب و عصر امروز در مناطق شمالی ازجمله بن و سامان است.
بارش‌ها، امروز عصر و شب شدت می‌گیرد/ پیش‌بینی سرد شدن هوا در چهارمحال و بختیاری
مهران چراغ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: درنتیجه فعالیت سامانه بارشی در این استان، بیشترین میزان بارش در شهرستان بن و کمترین در شهرستان خانمیرزا رقم خورد.

وی افزود: در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری به‌ویژه ارتفاعات منطقه کوهرنگ و بروجن شاهد بارش برف بودیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این موج بارشی تا اواخر روز یکشنبه در استان به‌تناوب فعالیت خواهد داشت، در این مدت بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.

چراغ پور عنوان کرد: احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها به‌ویژه در نیمه شمالی چهارمحال و بختیاری، بخش‌هایی از جنوب استان (خانمیرزا)  و بروجن وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: شدت فعالیت این موج بارشی برای شب و عصر امروز در مناطق شمالی ازجمله بن و سامان است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: صبح روز دوشنبه موج بارشی ضعیف می‌شود اما همچنان انتظار بارش‌های خفیف و پراکنده در بخش‌هایی از جنوب و شرق استان وجود دارد.

چراغ پور بیان کرد: برای روز سه‌شنبه پدیده خاصی پیش‌بینی نمی‌شود و کاهش نسبی دمای هوا در قالب مناطق چهارمحال و بختیاری دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۴:۰۶

7 Nov 2021