۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۴۸۹۹۷
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)؛

شاخصه اصلی مردم چهارمحال و بختیاری ولایتمداری آنان است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  گفت: شاخصه اصلی مردم چهارمحال و بختیاری ولایتمداری آنان است و ازجمله افتخارات مردم این استان می توان به رشادت های آنان در دفاع مقدس، بعد از دفاع مقدس در براقراری امنیت و همچنین دفاع از حرم آل الله نام برد.
شاخصه اصلی مردم چهارمحال و بختیاری ولایتمداری آنان است
به گزارش جهانبین نیوز سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  بعد از ظهر امروز در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: شاخصه اصلی مردم چهارمحال و بختیاری ولایتمداری آنان است. 
 
وی افزود: مردم چهارمحال و بختیاری اولین کسانی هستند که در نوزدهم بهمن ماه سال ۵۷ با امام راحل بیعت کردند. 
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: ازجمله افتخارات مردم چهارمحال و بختیاری می توان در قالب رشادت های آنان در دفاع مقدس، بعد از دفاع مقدس در براقراری امنیت و همچنین دفاع از حرم آل الله نام برد. 
 
اکبری عنوان کرد: اولین شهدای مدافع حرم مربوط به این استان است که ازجمله آن می توان به اولین بسیجی شهید، اولین شهید جامعه پزشکی کشور و اولین شهید جامعه مهندسی و امدادگری اشاره کرد. 
 
وی با اشاره به اینکه رزمندگان در دوران های مختلف بدون تردید و هیچ چشمداشتی وارد میدان ها شدند، گفت: همه به مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی آگاه هستند و قطعا آنچه خانواده های شهدا و ایثارگران طالب آن هستند عدالت است. 
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  خاطرنشان کرد: ساماندهی قبور شهدا و گلزارهای شهدای تک یا چند مزاری، ساماندهی قبور مطرح شهدای گمنام، رفع مشکل مسکن خانواده های ایثارگران، حل مشکل بیکاری فرزندان ایثارگران، توجه به خدمات درمانی برای ایثارگران به ویژه جانبازان و...  از خواسته های جامعه ایثارگری است. 
 
اکبری اضافه کرد: در سال ۹۴ اولین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار شد و سپاه استان با همکاری دستگاه های مربوطه آنچه در توان داشت برای حفظ ارزش های دفاع مقدس انجام داده است. 
 
وی بیان کرد: در همه مجموعه های سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) توجه به فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۵۳:۵۸

4 Nov 2021