۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۴۸۹۸۲
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

پیگیری مشکلات پیرامون آب، زراعت، دامپروی، باغبانی، در سفر به چهارمحال و بختیاری

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین مسائلی که قرار است در چهارمحال و بختیاری پیگیری شود، آب، زراعت، دامپروی، باغبانی و...  است که بعد از احصا شدن و به طور جد از سوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد.
پیگیری مشکلات پیرامون آب، زراعت، دامپروی، باغبانی، در سفر به چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز،  محمدجواد عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد، در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به بحث مهم امنیت غذایی و در راستای ایفای نقشی که باید در حوزه نظارت داشته باشیم، این سفر به وقوع پیوست. 
 
وی افزود: یک نظارت میدانی در راستای مطالبات به حق و مشروع کشاورزان این استان صورت خواهد گرفت، مشکلات از نزدیک مشاهده و احصا می شود و تلاش می شود در قالب برنامه ریزی، این معضلات جمع بندی و نهایتا با حضور مسؤولان ملی به ویژه معاونان وزاری جهاد کشاورزی و نیرو رفع شوند. 
 
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی ادامه داد: مهم ترین مسائلی که قرار است در چهارمحال و بختیاری پیگیری شود، آب، زراعت، دامپروی، باغبانی و...  است که بعد از احصا شدن و به طور جد از سوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد. 
 
عسگری عنوان کرد: همچنین در سفر به چهارمحال و بختیاری موضوعات مربوط به نهاده های دامی و کشاورزی بررسی و نظارت لازم در این خصوص انجام خواهد شد. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۲۰:۴۷:۴۴

3 Nov 2021