:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - پیگیری مشکلات پیرامون آب، زراعت، دامپروی، باغبانی، در سفر به چهارمحال و بختیاری - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

پیگیری مشکلات پیرامون آب، زراعت، دامپروی، باغبانی، در سفر به چهارمحال و بختیاری

12 آبان 1400 ساعت 20:46

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین مسائلی که قرار است در چهارمحال و بختیاری پیگیری شود، آب، زراعت، دامپروی، باغبانی و...  است که بعد از احصا شدن و به طور جد از سوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز،  محمدجواد عسگری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد، در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به بحث مهم امنیت غذایی و در راستای ایفای نقشی که باید در حوزه نظارت داشته باشیم، این سفر به وقوع پیوست. 

 
وی افزود: یک نظارت میدانی در راستای مطالبات به حق و مشروع کشاورزان این استان صورت خواهد گرفت، مشکلات از نزدیک مشاهده و احصا می شود و تلاش می شود در قالب برنامه ریزی، این معضلات جمع بندی و نهایتا با حضور مسؤولان ملی به ویژه معاونان وزاری جهاد کشاورزی و نیرو رفع شوند. 
 
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی ادامه داد: مهم ترین مسائلی که قرار است در چهارمحال و بختیاری پیگیری شود، آب، زراعت، دامپروی، باغبانی و...  است که بعد از احصا شدن و به طور جد از سوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد شد. 
 
عسگری عنوان کرد: همچنین در سفر به چهارمحال و بختیاری موضوعات مربوط به نهاده های دامی و کشاورزی بررسی و نظارت لازم در این خصوص انجام خواهد شد. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
 
 


کد مطلب: 48982

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48982/پیگیری-مشکلات-پیرامون-آب-زراعت-دامپروی-باغبانی-سفر-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir