۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۸۹۷۷
معاون اقشار بسیج و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

دشمن در جنگ نرم با مرزها کاری ندارد، مغزها را هدف گرفته است

معاون اقشار بسیج و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن سال‌ها برنامه‌ریزی کرده است که در جنگ نرم ورود پیدا کند، در این جنگ با مرزها کاری ندارند مغزها را هدف می‌گیرند و در بحث مغزها تاثیرگذاری در باورها، عقاید و تسخیر اذهان و قلوب مدنظر است.
دشمن در جنگ نرم با مرزها کاری ندارد، مغزها را هدف گرفته است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ موسوی معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج اظهار کرد: ما در سه حوزه و سه جنگ در زمینه‌های تئوری و تئوری‌پردازی به جنگ سخت، جنگ نیمه‌سخت و جنگ نرم حضور داریم. 
 
وی اضافه کرد: ما در جنگ سخت دورانی را گذراندیم که استکبار جهانی دست به دست هم داده بودند تا ایران را زمین‌گیر کنند. 
 
موسوی بیان داشت: در آن عرصه دقت و مجاهدت نیروهای مخلص و رزمندگان دلاور ما در نیروهای مسلح و بسیج مردمی دشمن را سرکوب کردند، در جنگ نظامی و جنگ سخت، مرزها مورد هدف بود و تجهیزات نظامی در آن کاربرد داشت.
 
معاون اقشار بسیج و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دشمنان در حوزه‌های نیمه‌سخت هم فعالیت کردند و زمین‌گیر شدند، دشمن سال‌ها برنامه‌ریزی کرده است که در جنگ نرم ورود پیدا کند، در این جنگ با مرزها کاری ندارند مغزها را هدف می‌گیرند و در بحث مغزها تاثیرگذاری در باورها، عقاید و تسخیر اذهان و قلوب مدنظر است، لذا وقتی دل و مغز تصرف شود و باورها تغییر کند، اهداف دشمن پیاده خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در جنگ سخت به برکت خون شهدا یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم و دشمن را سرکوب کردیم، ما امروز آمریکا را در دنیا زمین‌گیر کردیم، هیچ زمانی به این قدرت نرسیدیم که آمریکایی‌ها در خلیج فارس تحت نظارت ما باشند و ما نظامی‌های آمریکایی را دستگیر و وارد ایران کنیم.
 
معاون اقشار بسیج و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: دشمن در عرصه جنگ نرم فعال است، حوزه و مسیر را تغییر داده و به سمت تغییر باورها گام بر می‌دارد.
 
موسوی ادامه داد: به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور جوانان فعال در این عرصه دشمن را زمین‌گیر خواهیم کرد و شکست خواهند خورد.
 
انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۴۱:۰۲

3 Nov 2021