کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اقشار بسیج و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

دشمن در جنگ نرم با مرزها کاری ندارد، مغزها را هدف گرفته است

12 آبان 1400 ساعت 11:40

معاون اقشار بسیج و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن سال‌ها برنامه‌ریزی کرده است که در جنگ نرم ورود پیدا کند، در این جنگ با مرزها کاری ندارند مغزها را هدف می‌گیرند و در بحث مغزها تاثیرگذاری در باورها، عقاید و تسخیر اذهان و قلوب مدنظر است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ موسوی معاون اقشار بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در افتتاحیه سومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج اظهار کرد: ما در سه حوزه و سه جنگ در زمینه‌های تئوری و تئوری‌پردازی به جنگ سخت، جنگ نیمه‌سخت و جنگ نرم حضور داریم. 
 
وی اضافه کرد: ما در جنگ سخت دورانی را گذراندیم که استکبار جهانی دست به دست هم داده بودند تا ایران را زمین‌گیر کنند. 
 
موسوی بیان داشت: در آن عرصه دقت و مجاهدت نیروهای مخلص و رزمندگان دلاور ما در نیروهای مسلح و بسیج مردمی دشمن را سرکوب کردند، در جنگ نظامی و جنگ سخت، مرزها مورد هدف بود و تجهیزات نظامی در آن کاربرد داشت.
 
معاون اقشار بسیج و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دشمنان در حوزه‌های نیمه‌سخت هم فعالیت کردند و زمین‌گیر شدند، دشمن سال‌ها برنامه‌ریزی کرده است که در جنگ نرم ورود پیدا کند، در این جنگ با مرزها کاری ندارند مغزها را هدف می‌گیرند و در بحث مغزها تاثیرگذاری در باورها، عقاید و تسخیر اذهان و قلوب مدنظر است، لذا وقتی دل و مغز تصرف شود و باورها تغییر کند، اهداف دشمن پیاده خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در جنگ سخت به برکت خون شهدا یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم و دشمن را سرکوب کردیم، ما امروز آمریکا را در دنیا زمین‌گیر کردیم، هیچ زمانی به این قدرت نرسیدیم که آمریکایی‌ها در خلیج فارس تحت نظارت ما باشند و ما نظامی‌های آمریکایی را دستگیر و وارد ایران کنیم.
 
معاون اقشار بسیج و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: دشمن در عرصه جنگ نرم فعال است، حوزه و مسیر را تغییر داده و به سمت تغییر باورها گام بر می‌دارد.
 
موسوی ادامه داد: به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور جوانان فعال در این عرصه دشمن را زمین‌گیر خواهیم کرد و شکست خواهند خورد.
 
انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 48977

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/48977/دشمن-جنگ-نرم-مرزها-کاری-ندارد-مغزها-هدف-گرفته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir