۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۴۸۹۷۰
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

یکی از ضروریات سوادآموزی، آموزش زندانیان است

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: سوادآموزی گروه‌های مختلف را شامل می‌شود که یکی از ضروری‌ترین گروه‌ها جمعیت زندان‌ها هستند، نگاه ما به زندان‌ها و مسئله کاهش آسیب، فراتر از انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی و اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری است.
یکی از ضروریات سوادآموزی، آموزش زندانیان است
فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نگاه مثبت و توسعه‌ای قوه قضاییه به حوزه آموزش و پرورش بسیار اثرگذار و راهگشا است.

وی افزود: سوادآموزی گروه‌های مختلف را شامل می‌شود که یکی از ضروری‌ترین گروه‌ها جمعیت زندان‌ها هستند، نگاه ما به زندان‌ها و مسئله کاهش آسیب، فراتر از انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی و اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امید است با انجام اقدامات آموزشی برای زندانیان، همه مددجویان را آموزش داده و حداقل‌ها را نیز به صفر برسانیم .

قائد امینی عنوان کرد: در حال حاضر زندان‌های چهارمحال و بختیاری دارای مراکز یادگیری محلی بوده و بیش از 230 نفر از مددجویان در دوره‌های سوادآموزی، تحکیم و انتقال مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۰۶:۰۱

2 Nov 2021