۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۴۸۹۶۹
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

نقش سوادآموزی و آموزش‌های اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری گفت: آسیب‌هایی چون اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق و... همگی می‌توانند جامعه را دچار اشکالات و تنش کنند، سوادآموزی و آموزش‌های اساسی در زندان می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش دهد.
نقش سوادآموزی و آموزش‌های اساسی  در کاهش آسیب‌های اجتماعی
حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مددجویان استان نیازمند توسعه سواد و آموزش مهارت‌های اساسی زندگی هستند.

 وی با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی افزود: برنامه‌ریزی برای مهارت‌آموزی  و توسعه سواد آنان، تثبیت و تعمیق سواد و اجرای دوره انتقال سوادآموزی، توسعه و تجهیز کتابخانه‌های زندان‌ها از اهداف انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین این اداره کل و اداره کل آموزش‌ و پرورش است.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی، مسئله‌ای نگران‌کننده و جزو موضوعاتی است که جامعه را هدف قرار داده است، آسیب‌هایی چون اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق و... همگی می‌توانند جامعه را دچار اشکالات و تنش کنند، سوادآموزی و آموزش‌های اساسی  در زندان می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کاهش دهد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۰۳:۱۸

2 Nov 2021