۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۸۹۵۷
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی از آموزش‌محور به سمت مهارت‌محور تغییر پیدا کرد

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده در سال‌های آینده، کشور به تکنسین‌های بیشتری نیاز دارد، به‌همین دلیل رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی از آموزش‌محور به سمت مهارت‌محور و کاربردی تغییر پیدا کرده است.
رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی از آموزش‌محور به سمت مهارت‌محور تغییر پیدا کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با اشاره به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، سیاست کلان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در همین راستا بوده و  وابستگی کمتر به شهریه دانشجویی و برنامه‌ریزی برای درآمدهای غیرشهریه‌ای است که دانشگاه استان هم با تمام توان به‌دنبال کسب درآمدهای خارج از شهریه و اخذ طرح‌های پژوهشی درآمدزایی است که منجر به تولید و تجاری‌سازی می‌شوند.

وی تصریح کرد: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده در سال‌های آینده، کشور به تکنسین‌های بیشتری نیاز دارد، به‌همین دلیل رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی از آموزش‌محور به سمت مهارت‌محور و کاربردی تغییر پیدا کرده است.

حجت الاسلام ملک پور امام جمعه فارسان نیز در این باره گفت: با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی کشور به‌ویژه استان چهارمحال و بختیاری، دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در اجرایی‌شدن شعار سال نقش مهمی ایفا کند.

وی اذعان داشت: واحد فارسان یکی از واحدهای خوب استان چهارمحال و بختیاری است و امیدواریم با تلاش مسئولان و حمایت‌های استانی شاهد رشد و توسعه این دانشگاه در استان باشیم.

ملک پور بیان داشت: : مسئولان شهرستانی هم آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدماتی در جهت جذب بهتر دانشجو در این واحد دانشگاهی اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۳۶:۴۳

30 Oct 2021