۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۸۹۴۷
حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی:

بزودی شاهد نتایج مثبت اقدامات زیربنایی دولت خواهیم بود

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی دولتمردان گفت: کار‌ها به صورت زیر بنایی صورت می‌گیرد تا ان‌شالله در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبت آن باشیم.
بزودی شاهد نتایج مثبت اقدامات زیربنایی دولت خواهیم بود
ه گزارش خبرگزاری جهانبین نیوز،حجت الاسلام فاطمی در خطبه های روز 7 آبان 1400 گفت: به همت شبانه‌روزی دولتمردان، اگر اقدامات زیربنایی دولتمردان با همین روند ادامه یابد تا در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود و مردم هم در این راه نباید مایوس شوند و با همراهی، همکاری و دعا به توسعه کشور کمک کنند.

وی ضمن بی سابقه دانستن هماهنگی فعلی میان قوا افزود: هم فکر بودن سه قوه کشور باعث می‌شود تا کار‌ها بهتر و راحت‌تر پیش برود.

 مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد در ادامه به وقایع ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: نخستین واقعه مهم این تاریخ در سال ۱۳۲۵ اتفاق افتاد و جهان تشیع عالم برجسته آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی را از دست داد.

حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی افزود: بعد از این واقعه مردم تبریز که تحت اشغال روس‌ها بودند بی اعتنا به اشغالگران، به مساجد سرازیر شدند و این شروع آزادی تبریز و خطه آذربایجان در جنگ جهانی دوم بود.

وی در ادامه گفت: در 13 آبان سال ۱۳۴۳ همچنین حضرت امام به ترکیه تبعید شدند و ۱۱ ماه در این کشور اقامت داشتند؛ و این شروع دیگری برای شکل گیری انقلاب اسلامی بود.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد گفت: واقعه سوم در سال ۱۳۵۷ به وقوع پیوست که ماموران ستم شاهی عده‌ی زیادی از دانش آموزان را به شهادت رساندند که از همین رو این روز به نام دانش اموز نامگذاری شد.

حجت الاسلام فاطمی در پایان افزود: در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ هم واقعه تاریخی تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام اتفاق افتاد که یک تودهنی بزرگ به آمریکای قلدر بود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۰:۳۶

29 Oct 2021