۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۸۲۶۴
یک استاد دانشگاه مطرح کرد؛

آینده ای روشن در پیش رو جوانان/ با آمدن دولت جدید شاهد رفع بسیاری از مشکلات هستیم

احمد رضا بسیج استاد دانشگاه گفت:جوانان ما امیدوار باشند زیرا که در آینده مراحل دیگری را از زندگی طی خواهند کرد،امیدواریم دوره جدید که در کشور آغاز شده است و تیم تازه نفسی مستقر شود و شرایط فعلی دگرگون شود.
آینده ای روشن در پیش رو جوانان/ با آمدن دولت جدید شاهد رفع بسیاری از مشکلات هستیم
احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ بیان کرد:بر اساس آنچه که از شیطان می شناسیم و آنچه که در احادیث آمده است ،یکی از ابزار های ابلیس برای آنکه به قسم خود عمل کند ، گرفتن امید از انسان هاست،شیطان می کوشد تا انسان ها و بویژه جوانان در مورد آینده نگاهی تلخ و منفی داشته باشند.

وی افزود: در زمانی که انسان احساس می کند هیچ راهی برای نجات وجود ندارد ، روزنه امیدی هست ،کار انسان امیدواری است که ما بر علیه و خلاف نگاه عده ای بایستی بدانیم در همه شرایط خداوند متعال تا جایی به بندگان خود سختی می دهد که میتواند تحمل کند.

بسیج بیان کرد:مشکلات ما تا جایی است که قدرت تحمل را داشته باشیم،خدا به هر اندازه به هر جامعه ای و شخصی سختی داد به همان اندازه تحمل سختی و صبوری را نیز می دهد.

استاد دانشگاه افزود: درون سختی ها گشایش و رحمتی خواهد بود،قطعا در حوزه های مختلف جامعه ما نیز مشکلات کم می شود.

وی عنوان کرد:جوانان ما امیدوار باشند زیرا که در آینده مراحل دیگری را از زندگی طی می کنند ،امیدواریم دوره جدید که در کشور آغاز شده است و تیم تازه نفسی  مستقر شود و شرایط فعلی دگرگون شود.

بسیج افزود:خوشبختانه رئیس جمهور و دولتی در طراز انقلاب بر سر کار آمده است که به یاری خدا و تحقق وعده ها ،در سالهای آینده شاهد وضعیت خوب در آینده هستیم.

انتهای پیام/ 1030 ج

 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۲۵:۳۳

10 Aug 2021