۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۸۲۴۷
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بروجن مطرح کرد

افزایش روزانه تعداد موارد بستری و مراجعات روزانه مبتلا به کرونا در بروجن

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بروجن گفت: تعداد موارد بستری و مراجعات روزانه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بروجن در حال افزایش است.
افزایش روزانه تعداد موارد بستری و مراجعات روزانه مبتلا به کرونا در بروجن
محمدحسن کریمی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حال شهر بروجن به سبب شیوع بیماری کرونا و به‌ویژه سویه دلتای آن اصلا خوب نیست.

وی افزود: تعداد موارد بستری و مراجعات روزانه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بروجن در حال افزایش است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بروجن ادامه داد: این در حالی است که پرسنل بهداشت و درمان نیز خسته شده‌اند علی رغم اینکه دست از تلاش برنداشتند تا بیماران را شناسایی و تحت درمان قرار دهند.

کرمی عنوان کرد: مجموعه بهداشت و درمان در کنار مراقبت و شناسایی بیماران مبتلا به کرونا، کار واکسیناسیون را نیز انجام می‌دهند.

وی از مردم خواست باز هم با مشارکت و همکاری خود، همراهی کنند تا بتوان میزان شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا را کاهش داد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: هم‌اینک که در آستانه ماه محرم قرار داریم مردم باید چند کار مهم را مدنظر قرار دهند، ازجمله آن ترددها نابه‌جا و غیرضروری است که حتما باید کم شود.

کرمی اضافه کرد: همچنین تجمعات ویژه ماه محرم می‌تواند بسیار خطرناک باشد و استفاده از ماسک و تهویه مناسب هوا نیز بشدت در کاهش بیماری کمک کننده است.

وی بیان کرد: امید است با واکسیناسیون سراسری و سرعت قابل قبولی که در این خصوص وجود دارد بتوانیم پاییز و زمستانی بدون کرونا داشته باشیم.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۱:۱۷

8 Aug 2021