۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۴۸۲۴۴
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

ثبت و ارسال الکترونیکی درخواست‌های مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مددجویان در راستای حفظ سلامت خود و خانواده‌شان می‌توانند 26 خدمت ارائه شده توسط این نهاد را به صورت الکترونیکی ثبت و ارسال کنند.
ثبت و ارسال الکترونیکی درخواست‌های مددجویان
به گزارش جهانبین نیوز ، جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت کاهش خروج غیر ضروری از منزل، مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی و گوشی همراه با درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و درخواست خود را ثبت و ارسال کنند.
 
وی بابیان اینکه 6 خدمت در حوزه مسکن به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود ادامه داد: این خدمات شامل تعمیرات و بازسازی جزئی مسکن، خرید مسکن، احداث مسکن، انشعاب، بهسازی و تسهیلات شهرداری است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به خدمات الکترونیکی ارائه شده در حوزه درمان اضافه کرد: پوشش خدمات (بیمه درمانی)، پوشش بیماری و کمک هزینه درمانی، 3 خدمت الکترونیکی در این حوزه است.
 
محمدی بابیان اینکه درخواست وام کارگشایی و وام دانشجویی نیز به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود گفت: مددجویان برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی، ازدواج، روانشناسی و امور خانواده نیز می‌توانند درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی در سامانه کمیته امداد ثبت کنند. 
 
وی خاطرنشان کرد: خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات کمک‌هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا نیز به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به پذیرش درخواست عمومی اشتغال به‌صورت الکترونیکی تصریح کرد: همچنین مددجویان برای دریافت کمک‌هزینه جهیزیه نوعروس، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان و کمک‌هزینه ازدواج پسران و در حوزه فرهنگی نیز برای دریافت خدمات دانش‌آموزی، پوشش خدمات دانشجویی و پوشش خدمات نخبگی باید درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند. 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۰۶:۳۷

19 Nov 2024