۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۷۶۶۹
خطیب موقت نمازجمعه شهرکرد؛

بی تفاوتی و ناامید شدن مردم از انتخابات و رای دادن یعنی آغاز دخالت بیگانگان در مسایل داخلی کشور و این آغاز چپاول است

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد گفت :بی‌تفاوتی و ناامید شدن مردم از انتخابات و رای دادن، به معنای این است که دشمنان خارجی احساس کنند که اکنون شرایط برای دخالت‌شان در امور کشور و استعمار ایران فراهم شده است.
بی تفاوتی و ناامید شدن مردم از انتخابات و رای دادن یعنی آغاز دخالت بیگانگان در مسایل داخلی کشور و این آغاز چپاول است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد گفت: بزرگترین گناه کبیره بعد از شرک به خدا، ناامیدی از رحمت خداست،  امروز با افرادی  در جامعه مواجهیم که یاس و ناامیدی را ترویج می‌دهند.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: انسان باید در قضاوت‌هایش انصاف را رعایت کند. امروز به برکت حضور ولایت فقیه ،کشور مستحکم راهش را در پیش گرفته و بدون توقف پیش می‌رود.

وی با یادآوری برخی تحلیل‌ها که بیان می‌کردند عمر انقلاب به عمر امام خمینی(ره) گره خورده است، توضیح داد: برخی‌ها اوایل انقلاب ابراز نگرانی می‌کردند که انقلاب بعد از امام (ره) تمام خواهد شد، ولی به لطف خدا و عنایات اهل بیت علیهم السلام امروز بعد از 42 سال حتی از روزهای اول هم قدرتمندتر هستیم.

فاطمی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی قدرتمندتر از گذشته شده است، هشدار داد: بی‌تفاوتی به آینده کشور و مسئله مهمی چون انتخابات موضوع خطرناکی است که نباید از کنار آن ساده گذشت؛ بی‌تفاوتی مردم نسبت به مسایل کشور یعنی آغاز دخالت بیگانگان در مسایل داخلی کشورمان و این آغاز چپاول است.

خطیب موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: ناامید شدن مردم از انتخابات و رای دادن، به معنای این است که دشمنان خارجی احساس کنند که اکنون شرایط برای دخالت‌شان در امور کشور و استعمار ایران فراهم شده است.

وی در پایان بیان کرد: از آحاد مردم تقاضا دارم بدون توجه به نداهای مایوسانه‌ای که هرازگاهی شنیده می‌شود با امید و آگاهی نسبت به انتخاب فرد شایسته برای مدیریت کلان کشور اقدام کنند و به فرمان رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در خصوص حضور در انتخابات لبیک بگویند.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۰:۲۰

28 May 2021