۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۷۶۱۵
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

فرصت یک‌ماهه برای رفع معضل زیست‌محیطی خمیرمایه ناغان/مشکل رفع نشود کارخانه باید تعطیل ‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت خمیرمایه ناغان یک ماه خرداد را فرصت دارد تا مشکلات زیست‌محیطی این شرکت را رفع کند در غیر این صورت این کارخانه باید تا برطرف شدن این مشکلات تعطیل شود.
فرصت یک‌ماهه برای رفع معضل زیست‌محیطی خمیرمایه ناغان/مشکل رفع نشود کارخانه باید تعطیل ‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی این استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه معدن موجود در منطقه برجویی در شهرستان خانمیرزا برای مدت‌ها راکد است از طریق مراجع قانونی مجوز آن لغو و جهاد کشاورزی این استان سریعاً مقدمات راه‌اندازی شهرک کشاورزی در این منطقه را فراهم و فرایند اجرایی این شهرک آغاز شود.

وی افزود: تصمیم بر آن شد آخرین شنبه‌ هر ماه جلسه  شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شرکت خمیرمایه ناغان یک ماه خرداد را فرصت دارد تا مشکلات زیست‌محیطی این شرکت را رفع کند در غیر این صورت این کارخانه باید تا برطرف شدن این مشکلات تعطیل شود.

عباسی عنوان کرد: رفع معضل زیست‌محیطی یک کارخانه نیاز به زمان‌بندی ندارد و برای راه‌اندازی هر واحد تولیدی ابتدا باید مسائل زیست‌محیطی آن در نظر گرفته شود.

وی در خصوص واگذاری 200 هکتار از اراضی موردنیاز فاز اول احداث شهرک صنعتی شهرستان خانمیرزا که قرار بود توسط بخش خصوصی اجرا شود نیز گفت: همه اقداماتی که انجام گرفت باید به شرکت شهرک صنعتی چهارمحال و بختیاری برگردانده شود و این شرکت نسبت به ساخت این شهرک خصوصی اقدام کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل این استان آب است، معضلی که بارها بیان شده ولی متأسفانه به گوش کسی نمی‌رسد.

عباسی اضافه کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری موظف است با تانکر به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرکرد آب‌رسانی کند، برای این کار اگر لازم باشد باید تانکر اجاره شود.

وی تأکید کرد: از فردا آسفالت بخشی از شرکت شهرک‌های صنعتی شهرکرد که پیش از مورد مناقشه بود آغاز می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۴۴:۳۴

23 May 2021