۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۷۶۰۹
در چهارمحال و بختیاری؛

بیش از هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل تحت پوشش طرح جهاد تربیتی قرار گرفتند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد گفت: 200 دانشجو معلم و 1200 دانش آموز محروم و بازمانده از تحصیل تحت پوشش طرح جهاد تربیتی قرار گرفته اند.
بیش از هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل تحت پوشش طرح جهاد تربیتی قرار گرفتند
پوریا حشمتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموریت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان معطوف به اموزش و پرورش است و در عرصه جهادی سعی کرده ایم به این ماموریت بیشتر نزدیک و نقطه عطف این ماموریت طرح جهاد تربیتی و فعالیت جهادی تخصصی است.

وی افزود: در این طرح سعی شده  زمین تمرینی برای دانشجو معلمان ایجاد شود.

حشمتی با اشاره به فعالیت ۲۰۰ دانشجو معلم در این طرح ادامه داد:حدود ۱۲۰۰ دانش آموز محروم و باز مانده از تحصیل در این طرح تحت پوشش قرار گرفته اند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: در این طرح هر دانشجومعلم در همان شهر، روستا یا منطقه خود با همکاری اداره آموزش و پرورش همان شهرستان اقدام به تدریس دانش آموزان می‌کند.

حشمتی با اشاره به پایان سال تحصیلی خاطر نشان کرد: به دنبال یک تفاهم نامه قوی تر با اداره کل اموزش و پرورش هستیم و سعی داریم اکیپ های سیار خود را در فاز دوم این طرح راه اندازی کنیم

وی با اشاره به دوره توانمند سازی  مشق جهاد اظهار داشت:این دوره جهت توانمند سازی دانشجو معلمان جهادی  برگزار شده که ۷۰ نفر از جهادگران در این دوره حضور دارند  و هدف این بود جهادگران دانشگاه فرهنگیان مسلح تر  مسلط تر و کارآمد تر در مناطق حضور یابند.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۴۳:۴۳

22 May 2021