کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری؛

بیش از هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل تحت پوشش طرح جهاد تربیتی قرار گرفتند

1 خرداد 1400 ساعت 12:42

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد گفت: 200 دانشجو معلم و 1200 دانش آموز محروم و بازمانده از تحصیل تحت پوشش طرح جهاد تربیتی قرار گرفته اند.


پوریا حشمتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموریت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان معطوف به اموزش و پرورش است و در عرصه جهادی سعی کرده ایم به این ماموریت بیشتر نزدیک و نقطه عطف این ماموریت طرح جهاد تربیتی و فعالیت جهادی تخصصی است.

وی افزود: در این طرح سعی شده  زمین تمرینی برای دانشجو معلمان ایجاد شود.

حشمتی با اشاره به فعالیت ۲۰۰ دانشجو معلم در این طرح ادامه داد:حدود ۱۲۰۰ دانش آموز محروم و باز مانده از تحصیل در این طرح تحت پوشش قرار گرفته اند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: در این طرح هر دانشجومعلم در همان شهر، روستا یا منطقه خود با همکاری اداره آموزش و پرورش همان شهرستان اقدام به تدریس دانش آموزان می‌کند.

حشمتی با اشاره به پایان سال تحصیلی خاطر نشان کرد: به دنبال یک تفاهم نامه قوی تر با اداره کل اموزش و پرورش هستیم و سعی داریم اکیپ های سیار خود را در فاز دوم این طرح راه اندازی کنیم

وی با اشاره به دوره توانمند سازی  مشق جهاد اظهار داشت:این دوره جهت توانمند سازی دانشجو معلمان جهادی  برگزار شده که ۷۰ نفر از جهادگران در این دوره حضور دارند  و هدف این بود جهادگران دانشگاه فرهنگیان مسلح تر  مسلط تر و کارآمد تر در مناطق حضور یابند.
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 47609

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47609/بیش-هزار-دانش-آموز-بازمانده-تحصیل-تحت-پوشش-طرح-جهاد-تربیتی-قرار-گرفتند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir