۰
plusresetminus
نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری طی دو عملیات پلیسی، موفق به کشف ۹۵ دستگاه ماینر غیرمجاز و دستگیری جاعلان پلمب کنتورهای اداره برق در شهرکرد شد.
اخبار نیروی انتظامي، از کشف 95 دستگاه ماینر غیرمجاز تا دستگیری جاعلان پلمب کنتورهای اداره برق در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ نیروی انتظامی چهارمحال و  بختیاری طی دو عملیات پلیسی، موفق به کشف ۹۵ دستگاه ماینر غیرمجاز و دستگیری جاعلان پلمب کنتورهای اداره برق در شهرکرد شد.

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در یک کارگاه در شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل نگهداری ماینرهای غیرمجاز شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی لازم را به عمل آوردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این بازرسی 95 دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به 45 میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

امان اللهی ادامه داد: در این راستا یک متهم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری جاعلان پلمب کنتورهای اداره برق در شهرکرد

سرهنگ جعفر نفر سرپرست پلیس آگاهي چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پی وصول اخباری مبنی‌بر اینکه شخصی با هویت معلوم در فروشگاه لوازم برقی خود در شهرکرد پلمب کنتورهای اداره برق را با قیمت بالا به مردم می‌فروشد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: از آنجائی که تهیه و توزیع این‌گونه تجهیزات منحصراً توسط شرکت توزیع برق و از طریق پیمانکاران طرف قرارداد صورت می‌پذیرد، این عمل باعث سوءاستفاده از اموال بیت‌المال و خدشه‌دار نمودن وجهه این شرکت شده بود.

سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات فنی و تخصصی این مغازه فروش لوازم برقی را شناسائی و پس از هماهنگی قضائی بازرسی کرده و تعداد چهار عدد پلمب کنتور برق از داخل گاوصندوق مغازه کشف و متصدی مغازه را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی اولیه منکر فروش پلمب‌های مذکور به مردم شد ولی با استعلام شماره سریال پلمب‌های مکشوفه از اداره برق، جعلی بودن پلمب‌ها مشخص شد و در ادامه تحقیقات، دو نفر از پیمانکاران اداره برق به‌عنوان همدست متهم ردیف اول شناسائی و با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

نفر در پایان بیان داشت: این سه متهم که به‌صورت باندی اقدام به جعل و فروش غیرقانونی پلمب‌های شرکت برق با قیمت بالا به شهروندان می‌کردند، پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۱۹:۲۵

19 May 2021