۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۷۵۸۳
مدرس کارآفرینی:

عدم رضایت کارمندان از شغل خود دلیل پایین بودن بهره‌وری در ادارات

مدرس کارآفرینی گفت: اگر فردی از کاری که انجام می‌دهد راضی نباشد به دنبال انجام آن نمی‌رود یا با اکراه این کار را می‌کند، چرا کارمندان ادارات طی سال‌ها نتوانستند موفق شوند و بهره‌وری ادارات و سازمان‌ها پایین است، دلیل آن این است که این افراد عاشق کار خود نیستند.
عدم رضایت کارمندان از شغل خود دلیل پایین بودن بهره‌وری در ادارات
مصطفی کرباسیون مدرس کارآفرینی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: درواقع اگر فرد بتواند کار خود را با لذت بردن توأمان کند کار مفید و مناسبی خواهد بود و نتایج مؤثری در پی خواهد داشت.

وی افزود: از ادیسون در اواخر عمرش سؤال شد چگونه این همه سال را در این آزمایشگاه‌ها سپری کردی خسته نشدی؟ پاسخ وی این بود که من در تمام عمرم از زندگی لذت بردم چون کار من لذت‌بخش بود و آن را دوست داشتم.

این مدرس کارآفرینی ادامه داد: اگر فردی از کاری که انجام می‌دهد راضی نباشد به دنبال انجام آن نمی‌رود یا با اکراه این کار را می‌کند، چرا کارمندان ادارات طی سال‌ها نتوانستند موفق شوند و بهره‌وری ادارات و سازمان‌ها پایین است، دلیل آن این است که این افراد عاشق کار خود نیستند.

کرباسیون عنوان کرد: اینکه فردی عاشق کارش باشد حرف بسیار مهمی برای موفقیت وی است، لذا فرد باید در رشته‌ای تحصیل کند و در کاری فعالیت کند که آن کار جز علاقه‌های اصلی وی باشد.

وی با اشاره به اینکه باور غلطی از قدیم وجود داشت که هنر، ورزش و... نمی‌تواند شغل فرد به‌حساب بیاید، خاطرنشان کرد: برای مثال همیشه گفته می‌شد مگر می‌شود موسیقی، نقاشی، خط و... شغل کسی باشد، درحالی‌که درست همین است، چیزی که از قدیم در فرهنگ ایرانی جا افتاده غلط است.

مدرس کارآفرینی اضافه کرد: اگر بنا است که کسی موفق شود باید عشق و علاقه‌اش با کاری که انجام می‌دهد یکی باشد تا بتواند به‌خوبی روی هدفی که دارد متمرکز شود.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۰۹:۵۹

19 May 2021