۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۷۴۳۶
کارشناس تربیت بدنی ؛

مردم از تاثیر گذاری فضای مجازی برای حمایت از فلسطین استفاده کنند

علی آقابابایی کارشناس تربیت بدنی گفت: فضای مجازی بهترین بستر برای زنده نگه داشتن روز قدس است.
مردم از تاثیر گذاری فضای مجازی برای حمایت از فلسطین استفاده کنند
علی آقابابایی کارشناس تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد:در شرایط کرونایی همه آحاد جامعه می توانند عکس پروفایل فضاهای مجازی خود را با موضوعات مختلف روز قدس مزین کنند.

وی با بیان اینکه ما بسیجیان و ورزشکاران از موضوع قدس یک قدم عقب نخواهیم نشست افزود: همه بسیجیان و ورزشکاران  می توانند در گروه ها و شبکه های اجتماعی در روز قدس از بیانات و فرمایشات  مقام معظم رهبری ،پوستر،کلیپ و عکس با موضوع قدس استفاده نمایند و همراهی و همدلی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

ورزشکاران از رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی سرباز می زنند

همچنین محسن عبداللهی از دیگر بسیجیان ورزشکار و نیز داور و مربی بین المللی تکواندو در گفتگوی با خبرنگار جهانبین نیوز افزود: طبق فرمایش امام خمینی (ره) روز قدس و اهمیت مردم مظلوم فلسطین در جامعه ورزشی نیز مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از ورزشکاران در مسابقات و ورزش های بین الملی ، ورزشکاران رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند و از رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی سر باز میزند این چیزی نیست جز حمایت از مردم مظلوم فلسطین.

وی افزود : در حال حاضر که ویروس منحوس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است جامعه ورزش هم بصورت عملی و هم بصورت آرمانی مدافع مردم مظلوم فلسطین هستند و مطابق سیاست های جمهوری اسلامی ایران طبق روال گذشته دست از حمایت این مردم مظلوم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یا همان روز قدس بر نمی دارند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۲۰:۱۲:۰۹

6 May 2021