کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس تربیت بدنی ؛

مردم از تاثیر گذاری فضای مجازی برای حمایت از فلسطین استفاده کنند

16 ارديبهشت 1400 ساعت 20:08

علی آقابابایی کارشناس تربیت بدنی گفت: فضای مجازی بهترین بستر برای زنده نگه داشتن روز قدس است.


علی آقابابایی کارشناس تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد:در شرایط کرونایی همه آحاد جامعه می توانند عکس پروفایل فضاهای مجازی خود را با موضوعات مختلف روز قدس مزین کنند.

وی با بیان اینکه ما بسیجیان و ورزشکاران از موضوع قدس یک قدم عقب نخواهیم نشست افزود: همه بسیجیان و ورزشکاران  می توانند در گروه ها و شبکه های اجتماعی در روز قدس از بیانات و فرمایشات  مقام معظم رهبری ،پوستر،کلیپ و عکس با موضوع قدس استفاده نمایند و همراهی و همدلی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

ورزشکاران از رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی سرباز می زنند

همچنین محسن عبداللهی از دیگر بسیجیان ورزشکار و نیز داور و مربی بین المللی تکواندو در گفتگوی با خبرنگار جهانبین نیوز افزود: طبق فرمایش امام خمینی (ره) روز قدس و اهمیت مردم مظلوم فلسطین در جامعه ورزشی نیز مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از ورزشکاران در مسابقات و ورزش های بین الملی ، ورزشکاران رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند و از رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی سر باز میزند این چیزی نیست جز حمایت از مردم مظلوم فلسطین.

وی افزود : در حال حاضر که ویروس منحوس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است جامعه ورزش هم بصورت عملی و هم بصورت آرمانی مدافع مردم مظلوم فلسطین هستند و مطابق سیاست های جمهوری اسلامی ایران طبق روال گذشته دست از حمایت این مردم مظلوم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یا همان روز قدس بر نمی دارند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 47436

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/47436/مردم-تاثیر-گذاری-فضای-مجازی-حمایت-فلسطین-استفاده-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir