۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۶۱۵۷
امام جمعه شهرکرد؛

دولت آینده باید فرد جوان و انقلابی باشد و دلخوش به غرب نباشد

امام جمعه شهرکرد گفت: همه ما باید تلاش کنیم در دولت آینده کسی را بالا بیاوریم که جوان و نیروی انقلابی باشد و دلخوش به غرب و تفکرات غربی نباشد چراکه کشور ما باید از این وضعیت رها شود.
دولت آینده باید فرد جوان و انقلابی باشد و دلخوش به غرب نباشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در پیام این هفته نماز جمعه ؛ اظهار کرد: شب یلدا امسال باید متفاوت از سال های گذشته باشد و نباید دور همی اتفاق بیفتد تا هر چه زودتر بتوانیم کرونا رو از بین ببریم.

وی با اشاره به اینکه انسان باید هدف خودش را بشناسد تصریح کرد: انسان باید مراقب باشد که غفلت بر آن حاکم نشود .

حجت الاسلام نکونام ضمن تبریک روز پرستار  ادامه داد: روز پرستار  در تعهد آن بانو عرشی نام گذاری شد و تعهد را باید از حضرت زینب (س)یاد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز پرستاران ما بخشی از تعهد خود را  را به نمایش گذاشتند و خوش درخشیدند گفت: امروز مبینیم پرستار های ما مثل حضرت زینب (س) ترک خانه و خانواده کردند آن ها از خواب و خوراک خودشان گذشتند  و از مرگ استقبال می کنند تا ارزش انسانی را حفظ کنند.

حجت الاسلام نکونام یادآور شد: پرستاران ما مثل حضرت زینب مقاوم در خدمت گذاری هستند آن ها بدون هیچ منتی کار می کنند تا بیماران بهبود پیدا کنند.

وی تشریح کرد:پرستاران ما مثل حضرت زینب(س) همه کارهای خود را و همه شرایط که در آن هستند زیبا می بینند . 

حجت الاسلام نکونام در بخش دیگر از سخن های خود  اظهار کرد: با اینکه این همه تکرار و تذکر داده  می شود اما بازهم عده ای دل به مذاکرات بسته اند و واقعیت ها را نمی خواهند ببینند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه عده ای در داخل  هستند که به اهداف دشمن کمک می کنند گفت: نباید آب در آسیاب دشمن ریخت که گرفتاری های زیادی را به بار می آورد.

حجت الاسلام نکونام رفع تحریم ها و بی اثر کردن آن را تنها در کشور خواند و گفت: مقام معظم رهبری مدام این مسئله را تکرار می کند که بی اثر کردن تحریم ها تنها در کشور باید آن را جستجو کرد و اگر قرار است گفتگویی صورت گیرد همراه با عزت و هوشمندی باشد اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده بلکه خسارت های زیادی هم در پی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه باید در همه زمینه های اجتماعی،اقتصادی ، سیاسی و ... قوی شد گفت : ما همه تلاش خودمان را باید بکنیم که دولت آینده یک دولت جوان، پویا، خلاق و انقلابی روی کار آید که نگاه به بیرون نداشته باشد و دلخوش غرب نباشد.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج



 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۳۹:۴۱

18 Dec 2020