۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۴۴۸۲
مسئول بسیج هنرمندان استان خبر داد:

معرفی برگزیدگان مسابقه کرونا در چهارمحال و بختیاری

مجتبی بیگی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزیدگان فراخوان مسابقه تولیدات هنری سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری با موضوع کرونا معرفی شدند.
معرفی برگزیدگان مسابقه کرونا در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ مجتبی بیگی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: به منظور قدردانی از تلاش های کادر سلامت و گسترش همدلی و ترغیب مردم به ماندن در خانه از ابتدای اسفندماه مسابقه تولیدات هنری با موضوع کرونا در بخش های پوستر، تصویر سازی و کاریکاتور و با محوریت کرونا در زندگی من، برخورد با کرونا، قدردانی از کادر درمانی کشور و امید به زندگی برنامه ریزی و برگزار شد.

مجتبی بیگی با اشاره به استقبال چشمگیر هنرمندان از این فراخوان گفت: تعداد 155 اثر از 68 هنرمند به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که پس از بازبینی و داوری آثار ارسالی تعداد 13 اثر از سوی داوران در بخش های مختلف بعنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

بیگی با اشاره به کیفیت آثار دریافتی در ارتباط با ایده های مورد توجه هنرمندان در این مسابقه توضیح داد: هنرمندان از چند جهت به موضوعات این مسابقه نگاه کرده اند. برخی از آنها به موضوع توصیه های پزشکی از قبیل در خانه بمانیم، سفر نرویم و … توجه کرده اند، برخی به زحمات کادر پزشکی توجه نشان داده اند و از آنها بعنوان قهرمانان یاد شده است که در خط مقدم نبرد با این ویروس حضور دارند و مبارزه می کنند و هنرمندان در آثارشان آنها را به شکل مدافعان سلامت و مظهر ایثار به تصویر کشیده اند. هنرمندان در بخش دیگری از آثار نیز به موضوع روحیه بخشی پرداخته اند و به اتفاقات طنزآمیز این موضوع توجه کرده اند تا استرس و ترس و نگرانی را از وجود آدمها دور کنند.

وی گفت: در بخش پوستر، عرفان غلامی از اصفهان، سمیه ظفری، میترا درخشنده، احمدرضا باقری و ماریا احمدی کیا از چهارمحال و بختیاری، در بخش تصویری سازی، فاطمه باقری هفشجانی و زهره جهانبازی از چهارمحال و بختیاری، مهشید نوید از کرج و فاطمه فرامرزی از قم و در بخش کاریکاتور، نسرین نوروزی از چهارمحال و بختیاری، فرهاد رحیم قراملکی از آذربایجان شرقی و شایان ورناصری قندعلی از خوزستان از سوی هیئت داوران این مسابقه بعنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

بیگی در ادامه گفت: به منظور حمایت و تشویق دانش آموزان، آثار دریافتی در بخش دانش آموزی به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تینا علی بابایی، فاطمه زهرا قائدی، نازنین نوری، زهرا خدابنده و الهه بابایی از چهارمحال و بختیاری بعنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

گفتنی است سازمان بسیج هنرمندان استان با اهدای جایزه نقدی و صدور گواهی شرکت، از برگزیدگان و شرکت کنندگان در این مسابقه  تقدیر کرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۴:۲۰

6 May 2020