۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۴۴۳۳۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری:

اجرای رزمایش کمک مومنانه، فرصتی است که برتری اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان می دهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری اجرای رزمایش کمک مومنانه، را فرصتی دانست که برتری اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان می دهد.
اجرای رزمایش کمک مومنانه، فرصتی است که برتری اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان می دهد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفت: گرچه این ویروس منحوس صدمات، استرس ها و  مرگ و میر را به همراه داشت اما این بلیه ثمراتی را هم به همراه داشت که می تواند بشریت را در اه اتحاد در مسیر توحید و یک مقدمه سازی برای ظهور آماده کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان تصریح کرد: آشکار شدن ضعف انسان و علم و امکانات بهداشتی و ضعف تسلیحات نظامی کشورهایی که ادعای ابرقدرتی دارند در برابر این ویروس جلوه دیگری بود که بالاتر بودن قدرت لایزال الهی از همه قدرتها و پیشرفتها را نشان داد.

وی تاکید کرد: در این جریان تفاوت انسانیت و اخلاق واقعی با انسان پرستی و خود پرستی قدرتهای مستکبر و وحشی غرب بیش از پیش روشن شد.

حسینیان با بیان اینکه این ویروس چهره نفاق را هم نشان داد بیان کرد: در این قضیه بیش از پیش چهره واقعی نفاق و دشمنان واقعی آشکار شد کسانی که با قصد و غرض و به نیت تخریب نظام و اسلام سخنانی را بیان کردند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه بیان داشت: کمک مومنانه خیلی فراتر از کمک مالی است و کمک مالی یکی از مصادیق کمک مومنانه است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری گفت: رزمایش کمک مومنانه یک فرصتی است که برتری اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را به سایر نظامهای جهانی معرفی می کند.

وی ترویج مشاغل و حرفه های خانگی با آموزش از طریق فضای مجازی  برای رونق کسب و کارهای خانگی در جهت مقابله با آثار کرونا در بین مردم را از جمله راههای مقابله با مشکلات اقتصادی در ایام کرونا عنوان کرد.

وی تاکید کرد: خانواده ها در این روزها که تاکید بر در خانه ماندن می شود از این فرصت برای آموزش سبک زندگی اسلامی و بهداشت از منظر اسلام و آموزش مشاغل خانگی به فرزندان بهره ببرند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۸:۳۲:۱۸

16 Apr 2020