۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۴۲۹۲

اهدا محموله بهداشتی سپاه به مدافعان سلامت

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: یک محموله بهداشتی برای حمایت از کادر درمانی بیمارستان هاجر سلام الله علیها به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.
اهدا محموله  بهداشتی سپاه به مدافعان سلامت
علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و بسیج به  عنوان نخستین نهاد آمادگی خود را برای حمایت و پشتیبانی نیروهای بهداشتی و علوم پزشکی در سراسر کشور اعلام کرد و در طرح رزمایش بسیج ملی مبارزه با کرونا که طرح مشترکی بین علوم پزشکی و سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) بود تفاهم نامه ای نوشته شد که استان چهارمحال و بختیاری در این طرح جز استان های برتر در اجرای این طرح کشور شد.
وی افزود:  مدیریت قوی، تلاش همه جانبه، همبستگی  و همدلی میان نیروهای نظامی، انتظامی، حلال اهمر، کادر درمانی و بهداشتی و ... نه تنها در این وضعیت بلکه در حوادث اخیر موجب شده تا استان ما همیشه با افتخار از این بحران ها گذر کند.
سردار اکبری خاطرنشان کرد: رزمایش سراسری کمک مؤمنانه با هدف کمک به محرومان و افراد نیازمند و آسیب دیده در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا، با ابلاغ و دستورالعمل ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین از روز گذشته با رمز مقدس یاصاحب الزمان(عج) در رده های نواحی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری شروع شده است.
وی افزود: طرح کمک مومنانه که طرح دوم بسیج ملی مبارزه با کرونا در کشور است در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان این ویروس به مرحله اجرا رسید و  اقدامات مورد نیاز اعم از توزیع بسته های معیشتی رسیدگی به مشکلات قشر آسیب پذیر و ... در این خصوص انجام خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: با عملیاتی شدن طرح کمک مومنانه در استان ، نخستین قدم را یکی از پایگاه مقاومت بسیج با اهدا 600 بسته معیشیتی کمک به نیازمندان شروع کرد و همچنان در حال فعالیت هستند.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم ( ع) از اهدا بسته های بهداشتی  به مدافعان سلامت در استان خبر داد و گفت:  90 دست لباس ایزوله مخصوص، 40 عدد مایع ضدعفونی کننده دست 50 سی سی، دوهزار عدد ماسک سه لایه مخصوص پزشکی ، 300 عدد الاکل 250 سی سی، هزار جفت دستکش لاتکس و  مایع ضدعفونی کننده با نرخ دولتی بالغ بر 32 میلیون تومان فعالیت خود را آغاز نمود.
انتهای پیام/ 1029ج         
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۳۱:۵۰

12 Apr 2020