۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۴۴۲۹۱

تجدید خاطره دفاع مقدس به دست پزشکان

رئیس بیمارستان هاجر سلام الله علیها شهرکرد گفت: پزشکان، پرستاران و کلیه کادر درمانی با حضور خود در جبهه مبارزه با ویروس کرونا خاطرع دفاع مقدس را تکرار کردند.
تجدید خاطره دفاع مقدس به دست پزشکان
به گزارش جهانبین نیوز دکتر رئیسی، رئیس بیمارستان هاجر سلام الله علیها شهرکرد گفت: حمایت های مادی و معنوی سپاه ححضرت قمر بنی هاشم (ع) موجب دلگرمی و هم بستگی و آرامش خاطر شده است.
وی افزود: تا کنون در کشور یکصد مدافع سلامت به جمع شهدا پیوستند چراکه پزشکان و پرستاران همانند شهیدان که جان خود را در کف دست گرفتند و قدم بر میدان مین گذاشتند، اکنون جان خود را در دست گرفتند و وارد بخشی می شوند که می‌دانند تمام بیماران این بخش مبتلا بوده هر لحظه ممکن است دیگر به این ویروس شوم مبتلا شوند لذا این از خودگذشتگی مایع افتخار است.
لازم به ذکر است که  دوهزار عدد ماسک سه لایه پرستاری، 90دست لباس مخصوص ایزوله، یکهزار جفت دستکش لاتکس، یکصدلیتر مایع ضدعفونی سطوح، 50 لیتر الکل 70درصد، 20 لیتر مایع ضدعفونی دست، همچنین یکهزار و 500 پاکت شیرکاکائو از جمله اقلام اهدایی به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای استفاده کادر درمانی بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان هاجر سلام الله علیها بود.
ارزش ریالی اقلام اهدایی به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان هاجر سلام الله علیها شهرکرد را 320میلیون ریال عنوان شد که از سوی معاونت بهداشت و درمان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تأمین شده است.
انتهای پیام / 1029 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۲۱:۱۹

12 Apr 2020