۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۴۴۰۰۳

مهاجران به چهارمحال و بختیاری غربالگری شدند

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: به محض اطلاع از حضور مهاجران در استان بلافاصله تیم‌های واکنش سريع با هماهنگي فرماندار در محل حاضر شده و اقدامات درخصوص غربالگري و آموزش آن‌ها را انجام دادند.
مهاجران به چهارمحال و بختیاری غربالگری شدند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سید راشد جزایری در دهمین روز از اسفندماه ۹۸ در جلسه ستاد استانی پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا گفت: از همه افرادي که با علائم شبيه کرونا در بيمارستان بستري شدند نمونه‌گيري شده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: کمپینی با عنوان "کرونا را شکست مي‌دهيم" با هدف آموزش و ترويج فرهنگ خودمراقبتي در استان راه‌اندازي شد که ادارات مختلف به اين كمپين پيوستند.

وی ادامه داد: تاکنون ۵ اطلاعیه از سوی ستاد استانی پیشگيري و مقابله با ويروس کرونا صادر شده است که در اين راستا از صدا و سيما مرکز چهارمحال و بختياري، اصحاب رسانه و فعالان فضاي مجازي تقاضا داريم تا در نشر اين اطلاعيه‌ها ستاد را همراهي نمايند.

جزایری خاطرنشان کرد: ۱۰ خط تلفن همراه نیز در مرکز استان و شهرستان های تابعه راه اندازی و کارشناسان مربوطه به‌صورت شبانه‌روزي پاسخگوي سؤالات مردم درخصوص کروناويروس مي باشند.

وی ادامه داد: در همین رابطه، طی روز های گذشته تاکنون بالغ‌بر ۸۰۰ تماس با این شماره‌ها گرفته شده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در ۱۰ مرکز به‌صورت ۱۶ ساعته و رایگان به افرادي که احساس مي‌کنند علائمي از بيماري كرونا دارند خدمت ارائه مي‌شود و در صورت تشخيص احتمالي وجود اين بيماري فرد به بيمارستان هاجر (س) جهت نمونه‌گيري ارجاع داده مي‌شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۲:۰۵

2 Mar 2020