معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ پرسنلی حق ورود و ارتباط مستقیم با رسانه ها را نداشته و این وظیفه و رسالت روابط عمومی دانشگاه بوده است.
محسن درخشان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز برخورد مستقیم پرسنل بیمارستان با خبرگزاری ها را کاری ناشایست اعلام واظهار کرد: نارضایتی های مردم به صورت کارشناسی بررسی و به موارد رسیدگی می شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص عدم پاسخگویی چهار روزه پزشک به بیمار گفت: در خصوص این مورد اطلاعی نداشته و نمی توانم موردی پاسخگو باشم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه یکی از ایرادات پزشکان ما عدم معرفی خود در هنگام ویزیت است، خاطر نشان کرد: به دلیل کامل نبودن زنجیره درمان دراستان ممکن است ویزیت توسط پزشک فوق تخصص یک یا دو روز دیر تر صورت پذیرد اما سایر پزشکان در مرحله اول و نگاه اورژانسی بررسی می شود.
درخشان ورود پرنسل و برخورد با رسانه ها را امری نادرست دانست و گفت: هیچ پرسنلی حق ورود و ارتباط مستقیم با رسانه ها را نداشته و این وظیفه و رسالت روابط عمومی دانشگاه بوده است.