۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۳۷۶۸۱
فرماندار شهرستان شهرکرد:

گزارش 248 تخلف از نانوايي هاي شهرستان شهرکرد

فرماندار شهرکرد با اشاره به اينکه در هشت ماهه ابتداي امسال هشت هزار و 935 بازرسي از نانوايي‌هاي شهرستان شهرکرد صورت گرفته است، افزود: از اين تعداد 248 مورد تخلف گزارش شده است.
گزارش 248 تخلف از نانوايي هاي شهرستان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حميد ملکپور فرماندار شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: به منظور ارتقاء بهبود کيفيت نان در سطح نانوايي‌هاي شهرستان شهرکرد بازرسي‌هايي انجام و مصوباتي در جلسه شوراي آرد و نان صورت گرفت.

فرماندار شهرکرد با اشاره به اينکه در هشت ماهه ابتداي امسال هشت هزار و ۹۳۵ بازرسي از نانوايي‌هاي شهرستان شهرکرد صورت گرفته است، تصريح کرد: از اين تعداد ۲۴۸ مورد تخلف گزارش شده است.

ملکپور ادامه داد: از ۲۴۸ مورد تخلف ۳۲ مورد گران‌فروشي، ۵۱ کم فروشي، ۵۰ مورد عدم نصب قيميت در نانوايي، ۷۸ مورد عدم رعايت بهداشت و... بوده است که يک مورد منجر به پلمپ واحد صنفي متخلف شد.

فرماندار شهرکرد تأکيد کرد: اين بازرسي‌ها توسط فرمانداري شهرکرد با همکاري مرکز بهداشت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته است.

ملکپور با بيان اينکه قرار است نانوايي‌هاي جديد تنها به شکل آزادپز باشند، گفت: هم اکنون با برخي از تقاضاهاي ايجاد نانوايي به شکل آزادپز موافقت شده است.

وي خاطرنشان کرد: اميد است با نظارت مستمر تخلفات موجود در حوزه آرد و نان به حداقل برسد و به لحاظ کيفي کيفيت نان کنترل شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۸:۰۲

28 Dec 2019