۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۲۷۸۵۴
مسئول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری:

اردوهای جهادی بستر خودسازی و کسب معرفت برای دانشجویان است

مسئول بسيج دانشجويي استان گفت: در اين اردوها بزرگ‌ترين بستر خودسازي و کسب معرفت براي دانشجويان فراهم مي‌شود و حضور جوانان انقلابي مومن در مناطق محروم به فرموه امام خامنه‌اي تجسم آيه قرآن است.
اردوهای جهادی بستر خودسازی و کسب معرفت برای دانشجویان  است
به گزارش جهانبین نیوز احمد راستينه، مسئول بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري در مصاحبه‌اي اختصاصي با منطقه آزاد  اظهار کرد: علي‌رغم اعزام گروه‌هاي جهادي قبل از ايام نوروز، تعداد۶۰۰ نفر نيز سازماندهي شده‌اند که در صورت تأمين اعتبار در نوروز همگي آنها به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

راستينه در ادامه افزود: اردوهاي جهادي دو مأموريت مهم دارند، خودسازي اعضاي گروه باتوجه به اينکه گروه‌ها با نيت خالصانه و با قصد قربت الي‌الله و به قصد خدمت به مناطق محروم که به تعبير امام راحل (ره) پابرهنگان ولي‌نعمتان انقلاب هستند در اين اردها شرکت مي‌کنند.

راستينه در ادامه بیان داشت: در اين اردوها بزرگ‌ترين بستر خودسازي و کسب معرفت براي دانشجويان فراهم مي‌شود.

مسئول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: حضور جوانان انقلابي مومن در مناطق محروم به فرموه امام خامنه‌اي تجسم آيه قرآن است و باعث مي‌شود ضمن تبيين و ترويج فرهنگ اسلام ناب و فرهنگ انقلاب خدمات متعدد فرهنگي، آموزشي و عمراني انجام پذيرد.

احمد راستينه در پايان به حضور نخبگان دانشجويي و دانشجويان ممتاز تحصيلي و همچنين حضور برخي از اساتيد دانشگاه‌ها به‌ويژه پزشکان و دندان‌پزشکان اشاره کرد و گفت: اين حضور نشان از انگيزه جامعه دانشگاهي جهت خدمت در اين مناطق دارد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۴:۲۸

6 Jan 2020