۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۲۷۸۴۷
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

قبح فتنه هميشه بايد در ذهن ها زنده بماند/ چرا براي مردم عرصه فريبنده ايجاد مي کنيد/حيف است جزء ريزش هاي انقلاب باشيد

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهرکرد گفت: چرا براي مردم عرصه فريبنده اي ايجاد مي کنيد تا بعضي ها را مردم دلسوز به حساب آورند.
قبح فتنه هميشه بايد در ذهن ها زنده بماند/ چرا براي مردم عرصه فريبنده ايجاد مي کنيد/حيف است جزء ريزش هاي انقلاب باشيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام محمد علي نکونام در يادواره شهداي مدافع حرم استان چهارمحال و بختياري در شهر نقنه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز در اين مراسم گرد هم آمده ايم تا اجازه ندهيم داعشي که پرورش يافته دامن آمريکا است جنايت کند.

نکونام ضمن تاکيد بر پيمان عملي با شهدا، گفت: امروز اگر بصيرت در وجودمان شعله ور باشد و فتنه گران بر سر جاي خود بنشينند قطعا اسلام آمريکايي راه به جايي نخواهد برد.

وي با اشاره به اين که امروز با يک فتنه اکبر در کشور مواجهه هستيم، گفت: يک گفتماني در درون انقلاب واضح تر از گذشته در حال گسترش و مقداري هم به خيال خودشان اميدوارانه است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اين که گفتمان انقلاب مقاومت و ايستادگي است، افزود: آنها حرفشان در اين گفتمان اين است که مقداري امتياز به دشمنان بدهيم تا آسايش داشته باشيم.

نکونام با بيان اين که در توافق هسته اي از غني سازي ۲۰ درصد دست برداشتيم و ازميزان سانتريفيوژها کاسته ايم، تصريح کرد: اين همه امتياز در جريان مذاکرات به طرف مقابل داديم اما آنها هنوز از کارهاي خود دست برنداشته اند و به فرموده مقام معظم رهبري فقط بر روي کاغذ است و در زمين چيزي مشاهده نکرده ا يم.

وي با مطرح کردن اين سوال که تحريم ها از آغاز انقلاب چه تاثيري در کشور داشته است، گفت: انقلاب اسلامي در طي ۳۷ سال در عرصه هاي مختلف رشد کرده است.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: چرا براي مردم عرصه فريبنده اي ايجاد مي کنيد تا بعضي ها را مردم دلسوز به حساب آورند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اين که با مذاکره و تعامل با دنيا مخالف نيستيم، تصريح کرد: ارتباط با دنيا فقط خلاصه در آمريکا و اروپا نيست.

نکونام ضمن مطرح کردن اين سوال که چرا با آرمانهاي امام (ره) و شهدا بازي مي کنيد، تاکيد کرد: حيف است جزء ريزش هاي انقلاب باشيد؛ انقلاب از جاي سست نشات نگرفته که از جاي سست متزلزل شود.

نکونام به خواسته هاي آمريکا از ملت ايران اشاره کرد و گفت: آنها مي گويند شما انقلابي نباشيد و با مقاومت هم کاري نداشته باشيد.

نکونام افزود: آمريکا مي خواهد مردم ايران از شعار بلند قرآني استکبار ستيزي دست بردارند که متاسفانه برخي ها فريب آنها را خورده اند و مخالف شعار مرگ بر آمريکا هستند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: آمريکا مي خواهد ما از رشد علمي و هسته اي خود دست برداريم تا جلوي قدرت دفاعي ما را بگيرند.

وي افزود: آنچه را که در مذاکرات از دست داديم به همت مردم، رهبر معظم انقلاب و با کمک پروردگار به دست خواهيم آورد.

نکونام با اشاره به اين که آمريکا بزرگترين ناقض حقوق بشر است و ناامني در بسياري از شهرهاي آن غوغا مي کند، افزود: آنها از ما مي خواهند حقوق بشر را مطابق تعريف آنها عمل کنيم.

وي گفت: آمريکا تمام مخالفان خود را در فجيع ترين شرايط در زندان ها حبس کرده است اما به ما مي گويند اگر فتنه گري فتنه ۸۸ را بوجود آورد کاري به آنها نداشته باشيد.

 نکونام در پايان گفت: با اين شرايط در مذاکرات و برجام ها چيزي به جز آن که عزت شهدا را از بين مي بريم باقي نمي ماند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۴:۱۸

28 Dec 2019