۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۲۷۵۱۱
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري:

ساخت فرهنگسرا در شهر کيان میسر نیست

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: طبق سياست‌هاي دولت امکان ساخت فرهنگسرا در شهرکيان مقدور نیست.
ساخت فرهنگسرا در شهر کيان میسر نیست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري بابيان اينکه هنرمندان شهر کيان هنرمنداني بنام هستند گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي حمايت‌هاي فرهنگي هنري مختلفي در شهر کيان انجام داده است.

وي تصريح کرد: فعاليت‌هاي فرهنگي هنري مختلفي در شهرکيان انجام شده است.

کارگران از ايجاد خانه هنرمندان در شهرکيان خبر داد و افزود: در صورتي که شوراي شهرکيان فضاي مناسبي را در نظر داشته باشند اداره کل فرهنگ و ارشاد آمادگي ايجاد خانه هنرمندان در شهرکيان را دارد.

کارگران همچنين از ايجاد اولين جلسه شوراي فرهنگ عمومي در شهرکيان خبر داد و گفت: مقدمات اولين جلسه شوراي فرهنگ عمومي در شهر کيان هفته آينده در دستور کار قرار دارد.

وي بابيان اينکه ايجاد کانون‌هاي فرهنگي هنري يکي ديگر از حمايت‌هاي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي است اضافه کرد: مقرر شد در همه مساجد شهر کيان کانون فرهنگي هنري تأسيس شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان نيز حمايت‌هاي ويژه خود را انجام مي‌دهد.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري حمايت در برگزاري روز کيان، توزيع کتاب، فعاليت‌هاي فرهنگي هنري، آموزشگاه‌هاي فرهنگي هنري و مفاخر از ديگر حمايت‌هاي ويژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در شهر کيان است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۴:۰۸

27 Dec 2019