کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري:

ساخت فرهنگسرا در شهر کيان میسر نیست

2 اسفند 1394 ساعت 11:24

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: طبق سياست‌هاي دولت امکان ساخت فرهنگسرا در شهرکيان مقدور نیست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري بابيان اينکه هنرمندان شهر کيان هنرمنداني بنام هستند گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي حمايت‌هاي فرهنگي هنري مختلفي در شهر کيان انجام داده است.

وي تصريح کرد: فعاليت‌هاي فرهنگي هنري مختلفي در شهرکيان انجام شده است.

کارگران از ايجاد خانه هنرمندان در شهرکيان خبر داد و افزود: در صورتي که شوراي شهرکيان فضاي مناسبي را در نظر داشته باشند اداره کل فرهنگ و ارشاد آمادگي ايجاد خانه هنرمندان در شهرکيان را دارد.

کارگران همچنين از ايجاد اولين جلسه شوراي فرهنگ عمومي در شهرکيان خبر داد و گفت: مقدمات اولين جلسه شوراي فرهنگ عمومي در شهر کيان هفته آينده در دستور کار قرار دارد.

وي بابيان اينکه ايجاد کانون‌هاي فرهنگي هنري يکي ديگر از حمايت‌هاي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي است اضافه کرد: مقرر شد در همه مساجد شهر کيان کانون فرهنگي هنري تأسيس شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان نيز حمايت‌هاي ويژه خود را انجام مي‌دهد.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري حمايت در برگزاري روز کيان، توزيع کتاب، فعاليت‌هاي فرهنگي هنري، آموزشگاه‌هاي فرهنگي هنري و مفاخر از ديگر حمايت‌هاي ويژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در شهر کيان است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 27511

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27511/ساخت-فرهنگسرا-شهر-کيان-میسر-نیست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir