۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۵۲۸۷
شهید سهراب صحرانشین سامانی:

هميشه پشتيبان ولایت‌فقیه باشيد

اين راه را كه می‌روم با چشمي باز و قلبي مملو از عشق به الله و براي رسيدن به مقصود واقعي می‌روم. پس از شما امت مسلمان و شهیدپرور می‌خواهم كه هميشه پشتيبان ولایت‌فقیه باشيد و در امام دقيق شويد و خود را تسليم او سازيد.
هميشه پشتيبان ولایت‌فقیه باشيد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید سهراب صحرانشین در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:
 
ربنا آمنا بما انزلت واتبعنا الرسول فاكتبنا مع الشاهدين (آل‌عمران آيه 53)
 
پروردگارا ما به كساني كه فرستاده‌ای ايمان آورده‌ایم و پيروي كرديم رسول ترا و نام مار را در صحيفه اهل يقين ثبت بفرما.
 
با سلام و درود به پيشگاه يگانه منجي عالم بشريت امام زمان (عج) و نائب برحقش خميني كبير با سلام و درود بر غيور مردان جبهه‌های توحيد و با سلام و درود بر امت شهیدپرور و حزب‌الله سامان، شكر خداي را به‌جای می‌آورم كه به من توفيق جنگيدن در راهش را عطا فرمود تا بتوانم دين خودم را به اسلام و وظیفه‌ام را نسبت به خون شهيدان انجام دهم.
 
اين راه را كه می‌روم با چشمي باز و قلبي مملو از عشق به الله و براي رسيدن به مقصود واقعي می‌روم. پس از شما امت مسلمان و شهیدپرور می‌خواهم كه هميشه پشتيبان ولایت‌فقیه باشيد و در امام دقيق شويد و خود را تسليم او سازيد.

اگر فيض شهادت نصيبم گشت، آنان که پيرو خط امام نيستند و بر ولايت او اعتقاد ندارند بر من نگريند و بر جنازه من حاضر نشويد، باشد كه دماء شهدا آنان را نيز متحول سازد.
 
برادران مسلمان و حزب‌الله توبه را فراموش نكنيد كه بهترين درمان‌ها براي تسكين دردهاست.
 
برادران وحدت خود را حفظ كنيد و مسجدها را خالي نگذاريد كه اگر وحدتتان حفظ نشود و مسجدها خالي بمانند روز عزاي مسلمانان و روز شادي دشمنان اسلام است.
 
در نماز جمعه هميشه شركت كنيد كه نماز جمعه يك نماز عبادي سياسي است و دشمن از اين نماز جمعه زياد می‌ترسد و روز نماز جمعه روز عزاي دشمن است.
 
سخنی با مادران حزب‌الله كه اين جوان‌هایی كه به جبهه می‌روند عاشق‌اند، جلو عاشقان را نگيريد و جوانانتان را تسليم اسلام كنيد و مانند مادر وهب باشيد؛ مانند زینب باشید كه تحمل 72 شهيد را نمود پس اگر جلو جوانانتان را بگيريد جواب مادر وهب و حضرت زینب (س) را چه خواهيد داد كه تحمل 72 شهيد را نمود.
 
و سخن ديگر با برادران بسيجي كه سعي كنيد به سخن شهيد بهشتي كه گفته بود: (بسيجي مظلوم شهره،‌شهيد جبهه) جامعه عمل بپوشانيد و بسيجي وار زندگي كنيد كه اگر اينطور نباشد راه حسين (ع) را نمی‌روید.
 
و اما چند سخن با خانواده گراميم: پدرم و مادرم بايد مرا ببخشيد كه نتوانستم فرزند خوبي براي شما باشم و به خاطر زحمات فراوان كه براي من كشيديد از شما تشكر می‌کنم و خواهش می‌کنم كه هيچ ناراحت نباشيد چون فرزند امانت است و شما بايد امانتتان را پس دهيد.
 
برادرانم بهنام و اصغر را چنان تربيت كنيد كه فرزندان اسلام باشند،‌مادرم اگر خواستي براي من گريه كني بر علی‌اکبر حسين گريه كن و هر موقع ناراحت شدي به كنار ديگر مادران شهيدان برو و با آنان خودتان را تسلي دهيد.
 
بيا مادر كفن پوشان به جسم پرگناه من
مرا آهسته خاكم كن توای تنها پناه من
 
اگر پرونده شد بسته منم مادر شدم خسته
برو آهسته، آهسته كه مرغت از قفس خسته
 
تو شادي كن به مرگم تا كني شادم
خداحافظ، خداحافظ كه من رفتم ولي گاهي بكن يادم
 
والسلام
 
27/9/63 سهراب صحرانشين ساماني


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۰۱:۱۲

8 Aug 2024