۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۲۶۵۳۶

همايش يك روزه مديريت بحران در شهرستان كوهرنگ برگزار گرديد

همايش هفته مديريت بحران وكاهش بلايا توسط واحد سلامت محيط و كار شبكه در محل مجتمع فرهنگي امام خميني (ره) شهر چلگرد برگزار گرديد.
همايش يك روزه مديريت بحران در شهرستان كوهرنگ برگزار گرديد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، همايش هفته مديريت بحران وكاهش بلايا  توسط واحد سلامت محيط و كار شبكه در محل مجتمع فرهنگي امام خميني (ره) شهر چلگرد برگزار گرديد.

اين همايش با حضور امام جمعه و ساير مديران شهرستان برگزار شد؛ سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ ضمن عرض خير مقدم به اهداف همايش و اهميت مديريت بحران در اثر وقوع حوادث احتمالي پرداخت.

سیاوش غيبي پور افزود: اركان و اصول مهم مديريت بحران كه منجر به كاهش خسارات جاني و مالي مي گردد به ويژه در ادارات و ارگانهاي دولتي از زير ساختهاي مهم وحياتي به شمار مي رود كه توجه مسئولين و مديران استان را به اين مقوله مهم امري اجتناب ناپذير قلمداد نمود.

کورش عباسي كارشناس مسئول واحد بهداشت محيط و كار شبكه نيز اقدامات لازم و ضروري واحد بهداشت محيط را در موقع بروز حوادث احتمالي از قبيل سيل، زلزله و آتش سوزي و ساير تهديدات محيطي به صورت جامع عنوان نمودند و حفظ سلامت مواد غذايي به ويژه آب آشاميدني را يكي از استراتژي هاي مهم اين واحد بيان كرد.

لازم به ذكر است هفته مديريت بحران از مهرماه به دي ماه به مناسبت سالروز وقوع زلزله بم از سوي وزارت كشور تغييير نموده است.
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۰:۵۹

7 Jan 2020