۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۲۶۵۲۶
رئیس حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری:

تفکر شیخ نمر ماندنی است/ بزودی اراده نمر در عربستان عملی می‌شود

رئیس حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: امروز به جرات می‌توان بشارت داد که در عربستان به زودی آن چیزی اتفاق می‌افتد که شیخ نمر اراده کرده است چون تفکر شیخ نمر ماندنی و انجام‌شدنی است.
تفکر شیخ نمر ماندنی است/ بزودی اراده نمر در عربستان عملی می‌شود
حجت‌الاسلام محمد احمدی رئیس حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: شهادت مظلومانه و غریبانه شیخ نمر در روزهای اخیر دل مسلمانان را در سراسر دنیا به درد آورده و احساس آن‌ها را جریحه‌دار کرده است.

وی تصریح کرد: شهادت این شیخ بزرگ و آزاده و ۴۷ شیعه همراه ایشان که در سرزمین عربستان با مظلومیت تمام به شهادت رسیدند را به صاحت مقدس ولی‌عصر (عج) و مکتب اهل‌بیت و مسلمانان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

رئیس حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وضعیت شیعه در عربستان با مظلومیت خاصی مواجه است و در این کشور حتی شیعه بودن هم به نوعی جرم محسوب می‌شود ادامه داد: شیعیان عربستان با وهابیان بی‌خردی که تجلی رفتارشان در رفتار گروهک داعش به وضوح دیده می‌شود؛ مواجه هستند.

احمدی در ادامه گفت: وهابیان عربستان افرادی بی‌منطق هستند و خشونت یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه شیخ نمر نتوانست نابودی عزتش را ببیند تاکید کرد: از همین‌رو خروشید و علیه جنایت وهابیت ساکت نماند و فریاد برآورد، نمر در دفاع از عزت و بزرگی خود در سرزمینی سراسر دشمنی با شیعه شجاعانه فریاد زد و از راه و آرمان خود دفاع کرد.

احمدی شرایط عربستان را مناسب برای زندگی شیعیان ندانست و خاطرنشان کرد: شیخ نمر بارها در سخنان خود به این موضوع اشاره کرده است که ۵۰ سال است در کشور عربستان حتی یک شب هم احساس امنیت نداشته این جمله کافی است برای بیان شرایط سختی که شیعیان در عربستان دارند.

رئیس حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نمر در راه رسیدن به اهداف خود دو راه  برگزید و آن اینکه یا زنده بماند و عزتمند زندگی کند و یا شهید شود این شهید بزرگوار ایستاد و فریاد زد و در نهایت شهید شد.

وی با بیان اینکه رفتار برخی افراد که در ترویج شیعه انگلیسی گام برمی‌دارند باعث شده تا شیعیان در عربستان تحت فشار قرار گیرند.

احمدی تصریح کرد: چهره خشن وهابیت به دنیا شناسانده شده و آل‌سعود کاری جز خشونت ندارند و وهابیت یعنی خشونت و بی‌فکری و این را همه مسلمانان (شیعه و سنی) در سراسر دنیا پذیرفته‌اند.

رئیس حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه شهادت شیخ نمر هم تسلیت دارد و هم تبریک ادامه داد: وقتی مجاهد فی‌سبیل‌الله شهید شد راه او ادامه دارد و می‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به جرات می‌توان بشارت داد که در عربستان به زودی آن چیزی اتفاق می‌افتد که شیخ نمر اراده کرده است چون تفکر شیخ نمر ماندنی و انجام‌شدنی است.

احمدی شهادت شیخ نمر را بشارتی برای نابودی آل‌سعود عنوان و بیان داشت: ان‌شاالله به زودی شاهد پاک شدن سرزمین وحی از آل‌سعود خبیث و جنایتکار خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۰:۳۸

1 Feb 2020