۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۲۶۴۸۳
مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

خون شیخ نمر آل‌سعود را به هلاکت می‌کشاند/ اعدام شیخ نمر اوج انسداد سیاسی رژیم آل‌سعود است

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت:بیداری و آگاهی مسلمانان به همراه وحدت آن‌ها بستری برای نابودی آل‌سعود است و یقینا خون شیخ نمر شعله بیداری اسلامی را فروزان می‌کند که دامن آل‌سعود را می‌گیرد.
خون شیخ نمر آل‌سعود را به هلاکت می‌کشاند/ اعدام شیخ نمر اوج انسداد سیاسی رژیم آل‌سعود است
احمد راستینه مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز اظهار کرد: رژیم آل‎سعود هرچه به ناکامی‌ در اهدافش در منطقه بیشتر نزدیک می‌شود بیشتر دست به عملیات‌های انتحاری زده و جنایت و وحشی‌گری را به وج رسانده است.

وی با بیان اینکه این جنایت آل‌سعود بعد از فاجعه منا و حمله وحشیانه به مردم یمن نشانه‌های زوال تمرکز آل‌سعود در روال برنامه‌هایش در جامعه دارد تاکید کرد: رژیم آل‌سعود بعد از تشکیل گروه‌های تکویری و حمایت‌های مالی و معنوی از این گروه‌ها در منطقه نه‌تنها موفق نشد بلکه هرورز با افزایش بیداری‌های اسلامی روبه‌رو است.

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان داشت: همین ناکامی‌های رژیم آل‌سعود است که باعث شده این رژیم عزم خود را برای سرکوبی حرکت‌های آزادی‌بخش جزم کند و با ایجاد رعب و وحشت این حرکات را به خیال خود خاموش سازد.

راستینه اعدام شیخ نمر را اوج انسداد سیاسی و بحران مشروعیت سیاسی در عربستان عنوان و ادامه داد: این اقدام نشان از این دارد که رژیم آل‌سعود تصور می‌کند با اعدام نمر می‌تواند آتش تفرقه را میان مسلمانان (شیعه و سنی) روشن کند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از بزرگ‌ترین اهداف عربستان در اقدامات این‌چنینی ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی است اضافه کرد: بدیهی است عربستان از گذشته تا به امروز ابزاری برای اجرای سیاست‌های آمریکا و انگلستان در منطقه بوده و این واقعیتی غیرقابل انکار است.

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعدام شیخ نمر بستری برای بیداری واقعی در جهان اسلام (شیعیان و اهل سنت) است.

راستینه بیداری و آگاهی مسلمانان به همراه وحدت آن‌ها را بستری برای نابودی آل‌سعود عنوان و افزود: یقینا خون شیخ نمر شعله بیداری اسلامی را فروزان می‌کند که دامن آل‌سعود را می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه قطعا اقدامات آل‌سعود وال و نابودی آن‌ها را به همراه دارد بیان داشت: نشانه‌های این زوال از زمان شکل‌گیری گروه‌های تکویری و جنایاتی از سوی آل‌سعود در یمن و منا و همچنین اقدام بی‌شرمانه امروز آن‌ها قابل مشاهده است و این اوج ناتوانی و نامشروع بودن آل‌سعود را نشان می‌دهد.

راستینه ادامه داد: بی‌تردید هرچه عربستان پیش می‌رود شکست سیاست‌های خود را در منطقه بیشتر می‌بیند.

وی یکی از نشانه‌های شکست عربستان را شکست در سوریه دانست و اضافه کرد: گروه‌های تکویری تروریستی عربستان در سوریه هر روز بیشتر ناتوان می‌شوند و حاکمیت دولت سوریه در سراسر این کشور گسترده‌تر می‌شود ازطرفی در عراق چه شیعه و چه سنی به وضوح دریافته‌اند که تنها راه نجات کشورشان حفظ یکپارچگی، ثبات و وحدت است و از همین‌رو سیاست‌های تفرقه‌اندازی آل‌سعود آرام آرام روبه گسست دارد.

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جنگ یک‌ساله‌ای که عربستان در یمن به راه انداخته تاکید کرد: در این جنگ عربستان نه‌تنها نتیجه نگرفته بلکه انسجام خود را هم از دست داده و در مقابل مدافعان یمنی تاب مقاومت ندارد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۷:۴۰

27 Dec 2019