۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۲۶۴۵۱

يک عالمه خبر از بارش برف کوهرنگ، مستقيم از زبان فرماندار

در گردنه چري و تاراز و مسير چمن‌گلي به تاراز با همکاري بخشداران بازفت و صمصامي و اکيپ راهداري و پايگاه امداد جاده‌اي هلال احمر تعداد 100 خودرو با توجه به بارش سنگين برف، مه و کولاک و ريزش بهمن در چند نقطه رهاسازي و در محل‌هاي امن اسکان داده شد.
يک عالمه خبر از بارش برف کوهرنگ، مستقيم از زبان فرماندار
به گزارش جهانبین نیوز، فرماندار کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، گزارشي از خدمات ارائه شده در مقابل بارش برف و کولاک چند روز اين شهرستان ارائه داد.

مرتضي زمان‌پور بيان داشت: در گردنه چري و تاراز و مسير چمن‌گلي به تاراز با همکاري بخشداران بازفت و صمصامي و اکيپ راهداري و پايگاه امداد جاده‌اي هلال احمر تعداد 100 خودرو با توجه به بارش سنگين برف، مه و کولاک و ريزش بهمن در چند نقطه رهاسازي و در محل‌هاي امن اسکان داده شد.
 
در گردنه شاه‌منصوري و مسير بيرگان آب باريک تا چلگرد مرکز شهرستان بعلت بارش سنگين برف و ريزش بهمن در 72 ساعت گذشته اينجانب با حضور و همکاري جدي رئيس جمعيت هلال احمر و راه و شهرسازي شهرستان تا ساعت‌هاي پاياني هر سه شب گذشته اقدام به باز گشايي راه‌ها و گردنه و توزيع مواد غذايي خشک و همچنين اسکان در محل‌هاي مناسب نموديم که اين ادارات ذکر شده انصافا زحمات زيادي متقبل شدند.
 
در مسير کوهرنگ به فارسان بويژه در منطقه نصيرآباد نعل‌اشکنان و تا گردنه بخش آباد بعلت حضور بيش از 400 خودرو گردشگر و 150 خودرو بومي رهاسازي انجام شد و به مقصد هدايت شدند.
 
بعلت شکستن تعداد 5 تيره چراغ برق دچار قطعي برق شده بود که با کمک اداره برق شهرستان و تلاش جدي اين مشکل هم مرتفع کرديد.
 
در روزهاي اخير در شهرستان روزهاي پرترددي داشتيم که با توجه به بارش برف و نداشتن زنجير چرخ خودروها اکثرا در جاده گرفتار شدند ولي توسط نيروهاي امدادي جمعيت هلال احمر و اکيپ‌هاي راهداري نجات داده شدند، در اين مسير اقدامات خوبي توسط ادارات ذکر شده صورت پذيرفت.
 
 امروز شرايط جوي بسيار نامناسب در کوهرنگ حکم‌فرما بود در حالي که بارش برف و کولاک شديد در شهر چلگرد وجود داشت مانور نجات در برف و کولاک در پيست اسکي کوهرنگ برگزار شد.

بارش برف کل شهرستان را فرا گرفت، ارتفاع برف در گردنه عسل‌کشان از مرز 5 متر هم گذشت، اين مقدار در شهر چلگرد حدود يک و نيم متر برف بوده، و رفته رفته اين مشکل بحراني نيز مرتفع گرديد،
 
بعلت بارش سنگين برف در شهر چلگرد و عدم مکان مناسب براي برف‌هاي جابجا شده توسط دستگاه‌هاي شهرداري در صدد تامين دستگاه جهت انتقال برف‌ها به بيرون از شهر و معبر شهر هستيم.
 
مانور نجات در برف و کولاک توسط نجات‌گران و امدادگران جمعيت هلال احمر شهرستان به اجرا در آمد که براي گردشگران، بازديدکنندگان، مردم و مسولين شهرستان نمود بسيار جالب ود ر حالت کاملا واقعي و طبيعي انجام پذيرفت که قابل تحسين مي‌باشد.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۱:۰۲

9 Jan 2020