۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۲۶۴۴۴
خطيب موقت نماز جمعه اردل:

همه بايد در انتخابات دقت کنيم و براي هواي نفس عمل نکنيم

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:ذهمه بايد در انتخابات دقت کنيم، براي هواي نفس عمل نکنيم، براي خدا وارد اين عرصه شويم و براي خدا راي دهيم.
همه بايد در انتخابات دقت کنيم و براي هواي نفس عمل نکنيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام عبدالرضا قلي‌زاده امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقواي الهي اظهارداشت: اصل بعثت انبياي الهي و حضور اهل‌بيت (ع) در جامعه براي مبحث توحيد وخودسازي انسان بود.

قلي‌زاده افزود: از آنجا که تمامي پيامبران و به خصوص پيامبر اکرم و اهل‌بيت (ع) ضامن گسترش اسلام شدند در اين راستا لازم است همه افراد با پيروي از سيره و روش آن بزرگوار راه تقوا را پيش گيرند.

وي در ادامه ضمن تشکر از حضور گسترده مردم و مسئولين در مراسم گراميداشت ۹ دي گفت: نهم دي‌ماه روز بصيرت و بيداري ملت ايران و بيعت مجدد با نظام، انقلاب و ولي‌فقيه زمان است که مردم ولايت‌مدار شهرستان اردل با ر ديگر با حضور پر شکوه خود در اين روز نشان دادند که هميشه و در هر زمان و مکاني پشيبان ولايت هستند.

امام جمعه موقت شهر اردل در ادامه خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل به انتخابات مهم اسفندماه کشور اشاره کرد و اذعان داشت: دو انتخابات بسيار مهم و اساسي و سرنوشت‌ساز را در پيش‌رو داريم، انتخابات مجلس خبرگان رهبري، که اين مجلس ضامن اقتدار نظام اسلامي در کشور است و ديگري مجلس شوراي اسلامي که آن هم مجلسي است که به فرموده حضرت امام در رأس همه امور است.

قلي‌زاده با بيان اينکه همه بايد در انتخابات دقت کنيم، براي هواي نفس عمل نکنيم، براي خدا وارد اين عرصه شويم و براي خدا راي دهيم افزود: بايد در انتخاب‌مان آنقدر بصيرت به خرج دهيم که نمايندگاني براي اين دو مجلس انتخاب کنيم که چشم طمع دشمنان انقلاب را کور کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۰:۲۹

31 Dec 2019