۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۲۶۳۶۴
با حضور پرشکوه مسئولين و مردم;

همايش 9 دي در اردل برگزار مي شود

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت:همايش بزرگ 9 دي با موضوع درس ها و پيامدهاي نهم دي با حضور پرشکوه مسئولين و مردم در اردل برگزار مي شود.
همايش 9 دي در اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت فرارسيدن واقعه عظيم تاريخي ۹ دي اظهارداشت: همايش ۹ دي با موضوع درس ها و پيامدهاي نهم دي با حضور پرشکوه مسئولين و مردم چهارشنبه ۹ ديماه ساعت ۱۰:۳۰ در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار مي شود.

بابادي افزود: امسال در ششمين سالگرد حماسه غرور آفرين ملت ايران در نهم دي ماه ۱۳۸۸ که خط بطلاني بر توطئه فتنه گران بود،مردم ولايتمدار اردل بار ديگر با صلابت تر از گذشته و با بصيرت و بينشي عميق و حضور حماسي خود ضمن اعلام برائت از فتنه گران داخلي و خارجي با آرمان هاي رهبر معظم انقلاب تجديد پيمان مي کنند و به دشمنان انقلاب و نظام اسلامي نشان مي دهندکه همچون ۳۶ سال گذشته بر راهي که انتخاب کرده اند استوار مي باشند.

وي درادامه از عموم مردم بصير و عاشقان انقلاب بويژه جوانان عزيز شهرستان اردل دعوت کرد در اين همايش شرکت نمايند تا بار ديگر بيني استکبار جهاني به خاک ماليده شود.

انتهاي پيام1026ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۹:۲۴

12 Feb 2020