۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۲۶۲۹۱
يادداشت/ رضا احمدي

نفوذ اقتصادي يک ابزار براي نفوذ فرهنگي است

در پسابرجام، نفوذ فرهنگي و سياسي بيشترين احتمال را دارد و نفوذ اقتصادي يک ابزار براي نفوذ فرهنگي است.
نفوذ اقتصادي يک ابزار براي نفوذ فرهنگي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سايت پايگاه خبري تحليلي پيرغار به قلم رضا احمدي نوشت:

دوران برجام تمام و دوران پسابرجام آغازشده است. آقايان دولتي قول دادند مذاکره مي‌کنند و تحريم‌هاي عليه ايران برداشته مي‌شود ولي صحبت‌هايي از طرف مسئولين انجام مي‌شود، که اين مسئله زمان‌بر است، يک سال طول مي‌کشد و ...که درست نيست و مسئولين مربوطه بايد سر حرف‌شان باقي بمانند.

وي افزود: اگرچه تحريم‌ها برداشته شود ولي بازهم دولت در مسئله اقتصادي تحت‌فشار است و بايد دولتيان به مقوله اقتصاد مقاومتي بپردازند. مسئله نفوذ در پسابرجام بزرگ‌ترين خطري است که اسلام و نظام را تهديد مي‌کند و ما بايد منافع و راه‌هاي نفوذ را شناسايي و آن را ببنديم و جلوگيري کنيم

احمدي با اشاره به اين موضوع که مسئله نفوذ بحث امروز نيست و هميشه وجود داشته است و رهبري به آن تأکيد کرده‌اند، تصريح کرد: برجام، دروازه‌اي است که خطر نفوذ در آن زياد است؛ اتاق فکرهاي غرب و آمريکا با ظرافت دقيق به بزک کردن چهره آمريکا اقدام کرده‌اند و در بين داخلي‌ها حرف‌هايي مثل: مذاکره چه عيبي دارد؟ مرگ بر آمريکا براي چه؟ و … را پراکنده کرده‌اند.

اين استاد دانشگاه گفت: در پسا برجام، نفوذ فرهنگي و سياسي بيشترين احتمال را دارد و نفوذ اقتصادي يک ابزار براي نفوذ فرهنگي است. اگر يک ملت دشمني دشمن را نبيند، نابودي آن حتمي است و بايد دقت کافي در اين مورد انجام پذيرد و ما با شناخت راه‌هاي نفوذ و معبرهاي آن، نسبت به دفع و رفع آن اقدام کنيم.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۴:۲۳

27 Dec 2019