۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۲۶۲۷۷
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دشمن تنها راه نفوذ خود را انتخابات خبرگان می داند/ بصیرت و میثاق‌ امت با ولایت خنثی کننده همه فتنه‌ها است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هر جا بصیرت و ایستادگی در زیر پرچم ولایت وجود داشته باشد، همه فتنه‌ها به آسانی خنثی خواهد شد.
دشمن تنها راه نفوذ خود را انتخابات خبرگان می داند/ بصیرت و میثاق‌ امت با ولایت خنثی کننده همه فتنه‌ها است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد، در خطبه های امروز نماز جمعه شهرکرد با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: اهمیت این دو انتخابات به ویژه انتخابات خبرگان رهبری به مراتب بیشتر و مهم‌تر از انتخابات های دوران گذشته است.

نکونام با اشاره به اینکه دشمن بهترین راه نفوذ خود را انتخابات پیش رو می داند؛ گفت: امروزه دشمنان بیش از گذشته به مسئله نفوذ در داخل کشور فکر می‌کنند و بهترین و تنها راه نفوذ خود به داخل کشور را انتخابات‌های پیش رو می‌داند، چرا که بسیاری از راه‌ها را برای تحقق این هدف خودشان بسته می‌بینند.

امام‌جمعه شهرکرد تصریح‌کرد: هدف دشمن از نفوذ به داخل کشور استحاله نظام است و نام انقلاب و جمهوری اسلامی ایران یک روحانی، می خواهد در راس امور باشد اما در حقیقت خودشان کشور را اداره کنند و خواسته های خودشان را بر نظام تحمیل کرده و انقلاب هم هیچ حرفی و توانی در برابر آن‌ها نداشته باشد.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه دشمن می‌کوشد افراد متمایل و همسو با خودش را به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بفرستد گفت: آن ها می خواهند بتواند به واسطه‌ی نیروهای نفوذی خود اهداف و نفوذی را که به دنبال آن هستند را عملی کند.

نکونام با تاکید بر اینکه  اصل رأی حق الله و حق الناس است افزود: رأی ما باید بر اساس شاخص ها باشد بنابراین نباید رأی ما بر اساس منافع شخصی و گروهی خودمان باشد اگر این چنین بود قطعا این رای بر اساس تکلیف و وظیفه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه اگر در انتخابات منافع ماهم قربانی شود اهمیتی ندارد؛ تصریح کرد: این دو مجلس نقش آفرینان اساسی و کلیدی در درون نظام بوده و باید انسان‌های توانمند، کاردان، ایستاده، مقاوم در برابر توطئه‌های دشمن و تلاش‌گر برای حاکم کردن ارزش‌ها در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری راه پیدا کنند که اگر در این راه، منافع ما هم قربانی بشود اهمیتی ندارد.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: اگر بخواهیم بخاطر کارهایی که یک فرد و یا مسئولی در گذشته برای ما انجام داده، به او رأی بدهیم کار نازیبایی است و حق رأی را نیز ادا نکردیم؛ چرا که هر مسئول و یا نماینده‌ای وظیفه دارد در دوران مسئولیت خود کار کند و این ملاک و معیار صحیحی برای انتخاب نیست.

نکونام تاکیدکرد: نماینده مجلس خبرگان رهبری از ستون اصلی خیمه انقلاب صیانت می کند؛ ما نیز نماینده مجلس خبرگان انتخاب می کنیم تا وظیفه خودش را درست انجام بدهد.

وی افزود: معیار برای انتخاب افراد در این عرصه باید آن باشد که بتوانند وظیفه خودشان را در مجلس خبرگان رهبری به درستی ایفا کند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به نهم دی ماه روز میثاق امت با ولایت اشاره کرد و تاکید کرد: نهم دی ماه یکی از روزهای مهم و به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که بصیرت و میثاق امت با ولایت را به همه نشان داد.

 نکونام بابیان اینکه فتنه ۸۸ نَه اولین فتنه دشمن بوده و نَه آخرین آن خواهد بود؛ تصریح کرد: فتنه‌گران هیچ گاه دست از دشمنی و فتنه‌افکنی خود علیه انقلاب اسلامی بر نخواهند داشت؛ در طول تاریخ انقلاب، مشابه این فتنه‌ها با شدت و ضعف‌های فراوان بوده، هست و خواهد بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان بصیرت و میثاق‌ امت با ولایت را دو عامل اصلی خنثی کننده همه فتنه‌های دشمنان برشمرد و خاطرنشان کرد: هر جا بصیرت، شناخت دوست و دشمن، وحدت و انسجام درونی و ایستادگی در زیر پرچم ولایت وجود داشته باشد، همه فتنه‌ها به آسانی خنثی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به پنجم دی‌ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی گفت: این روز به یاد ما می آورد که باید در کارهای ساخت‌ و ساز و تولیدات استحکام وجود داشته و این یک وظیفه دینی و نه اقتصادی و عمرانی است

امام جمعه شهرکرد به ۱۷ ربیع‌الاول اشاره و این روز میلاد حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفرصادق است فرا رسیدن این روز را به نمازگزاران و هم‌استانی‌ها تبریک گفت.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۶:۲۸

9 Feb 2020