۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۲۶۲۲۶
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد

ثبت‌نام 57 داوطلب حضور در مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در پایان چهارمین روز از ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری تعداد داوطلبان به 57 نفر رسید.
ثبت‌نام 57 داوطلب حضور در مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری
جعفرمردانی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در پایان چهارمین روز از ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری تعداد داوطلبان به 57 نفر رسید.

وی با بیان اینکه از آغاز نام‌نویسی از داوطلبان  ۴۶ نفر در مراکز ثبت‌نامی شهرکرد، بروجن، لردگان و اردل اقدام به نام‌نویسی کردند  و اقدام  تاکید کرد: امروز با ثبت‌نام 1 تن دیگر تعداد این افراد به 57 نفر رسید.

مردانی در ادامه گفت: ۱۷ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان از شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان، ۱۸ نفر در لردگان، ۱۳ نفر بروجن و ۹ نفر از حوزه انتخابی فارسان اردل، کیار و کوهرنگ برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی  نام‌نویسی کردند.

وی با اشاره به اینکه دوتن از ثبت‌نام‌کنندگان از بانوان استان هستند بیان داشت: این دو بانو داوطلب کاندیداتوری مجلس در حوزه شهرکرد، بن و سامان هستند.

مردانی تاکید کرد: پایان ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تا چهارم دی‌ماه صورت می‌گیرد و افراد باید با مراجعه به فرمانداری‌های شهرستان خود اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۵:۲۲

27 Dec 2019